Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal bruge nogle earplugs til min iPod. Dem, der følger med er ikke ligefrem top quality IMO.

Har i forvejen nogle headphones fra Sennheiser, men de er lidt for store til at jeg kan have dem i min lomme ;)

Any advice?

Skrevet

Skullcandy sine ink'd f.eks. Eller en dyrere modell av koss sine. (Husker ikke modellnavn, men kan komme tilbake med det i morgen, da jeg skal på jobb).

Skrevet

Skullcandy er evig dritt. Bare utseende på de.

De to siste jeg har hatt har vært Creative og jeg har vært veldig fornøyd med det, ellers kan jeg anbefale Sennesheiser cx300

Skrevet

Nå har jeg kjøpt tre forskjellige headphones til dyr pris det siste året(500+) og i alle de tre forskjellige butikkene ble jeg frarådet Skullcandy, og i tilegg til mine egne erfaringer velger jeg å gå ut og si at det er dritt, for det er det.

Skrevet

Ja vel.. din mening det. Den skal du få holde for deg selv, og jeg vet ikke hva slags butikker du har snakket med. Skullcandy fungerer helt fint, men kan selvfølgelig ikke måle seg mot de dyrere modellene som senheiser og koss. (Les: toppmodellene) Sony har også et par respektable noen! :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …