Skrevet 24. juni 2008 16 år Er det nokon som har bilde frå Flymuseet i Bodø? Eg har siste dagane jobba med å bore/gjenge understell til benkar som visstnok skal dit. Det var snakk om at riksantikvaren var inne i bildet, så benkane skal lagast i same material og stoff som dei som skal erstattast.
Skrevet 24. juni 2008 16 år Hvilke bilder trenger du? Og hvilke benker? Jobber på museet så jeg har gode muligheter for å ta bilder
Skrevet 24. juni 2008 16 år Forfatter Det er det eg ikkje veit :confused: Eg veit berre at vi lagar delar som det vart sagt skulle til flymuseet. Understellet er ein oppned V i aluminium med gummiknottar skrudd fast under. Det skal vere ein eksakt kopi av ein utgått benkemodell. Eg veit ikkje om dette er benkar som skal setjast inn, eller om dei skal erstatte eksisterande benkar. Det hadde vore fint med litt bilde av forskjellige benkar som kan passe til beskrivelsen, og om det skulle bli med nokre fly har ikkje det noko å bety
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.