Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit at flesteparten her er i mot at operahuset ble bygget, men når det først står der så måtte jeg jo bort og ta bilder :)

Fra broen mellom operaen og Oslo S

img3114rcp1.jpg

Bygget er da flott?

img3118ryf4.jpg

img3120rfl0.jpg

img3121rvs0.jpg

img3122rjc8.jpg

img3123rhk1.jpg

img3129rcy7.jpg

Den er jammen meg høy også

img3130rjx3.jpg

img3132rad3.jpg

img3134rew1.jpg

Nei der har vi jo fotografen, jo :grin:

img3135rcx8.jpg

Skrevet

Flotte bilder! Dette er jo ett meget fotogent bygg, uten tvil, men du har vært heldig med været. Strålende sol på det bygget der betyr svarthvitt bilder.. :grin: Skulle vært en advarsel før man går inn på området om at solbriller bør brukes.

Skrevet
La merke til at det var en mann som gikk med ett film kamera der' date=' hva var det som skjedde? [/quote']

På neste bilde ser du at dem går bort til en fyr i beige jakke. De snakka en del med han hvertfall.

Skulle vært en advarsel før man går inn på området om at solbriller bør brukes

Hehe, det står faktisk noen selgere og selger solbriller der :)

Skrevet

Takk for kommentarer, folkens :)

Werner, pass på at ikke bildene blir skeive i forhold til horisonten når du tar dem. Det er jo omtrent umulig å rette dem opp i etterkant fordi det er umulig å vite hvilke linjer på operaen som skal være rette, og hvilke som ikke skal det, hehe :crazy:

Jeg sleit litt med det nemlig ;)

Skrevet

Ja, dæven folk kan si hva de vil om Operaen og plassering og what not, men du verden for et stilig bygg :)

Et godt tillegg til Oslo som jeg synes sliter litt med imaget sitt.. for makan til møkkete og slitsom by skal man lete lenge etter ;)

Dog, synes fortsatt å stå ved operaen i Sydney gav litt mer gåsehud da :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...