Audun Braastad Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Veit at flesteparten her er i mot at operahuset ble bygget, men når det først står der så måtte jeg jo bort og ta bilder Fra broen mellom operaen og Oslo S Bygget er da flott? Den er jammen meg høy også Nei der har vi jo fotografen, jo :grin: Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Pent! Aldri sett operaen så nært på bilder før. Den er faktisk veldig stilig, selv om jeg er uenig i at den brude vært bygget. Siter
Nikolai.R.Haugen Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Fine bilder, Aldri sett operan så nært hold jeg også! Har ikke engang sett den på ekte(har jo sett det på TV`n) selv om jeg har vært i oslo mange ganger! Siter
Håkon Aarøen Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Seigmen spilte jo der (nok en reunion.. hehe) på søndag! Må ha vært fett! Noen som var der? H Siter
Kai Dreyer Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 La merke til at det var en mann som gikk med ett film kamera der, hva var det som skjedde? Siter
Lars B. Frostad Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Herlige bilder! Og 10 ekstra bonuspoeng fra meg, siden du også hadde med flotte "M/S Crown of Scandinavia" fra DFDS Seaways i tillegg! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Flotte bilder! Dette er jo ett meget fotogent bygg, uten tvil, men du har vært heldig med været. Strålende sol på det bygget der betyr svarthvitt bilder.. :grin: Skulle vært en advarsel før man går inn på området om at solbriller bør brukes. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Tror dere operahuset vil bli misbrukt som akebakke om vinteren? :whistle: Siter
Åge Storli Berg Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Fine bilder Tenkte tanken selv, badelystne skatere eller sykkelfolk, nedover taket der Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Det står jo oppført ett skilt at sykling og skating er forbudt. Noe om aking står det ikke, vi får se hvordan det blir i vinter! :grin: Siter
Åge Storli Berg Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Ja, stemmer det ! Var selv og så på huset i starten av Mai, har et detalj-bilde av veggen inne som jeg kan dele med dere da: Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Se her ja! Herlige bilder Audun! *kremt* Siter
Audun Braastad Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Skrevet 24. juni 2008 La merke til at det var en mann som gikk med ett film kamera der' date=' hva var det som skjedde? [/quote']På neste bilde ser du at dem går bort til en fyr i beige jakke. De snakka en del med han hvertfall. Skulle vært en advarsel før man går inn på området om at solbriller bør brukes Hehe, det står faktisk noen selgere og selger solbriller der Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Her er nærbilde av karen i beige jakke: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/21/538833.html Flotte bilder Audun, synes bildene så ypperlige ut som pressebilder for aviser. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Tror dere operahuset vil bli misbrukt som akebakke om vinteren? :whistle: Ingen fare for det tror jeg, er jo ikke snø her på østlandet om vinteren Siter
Audun Braastad Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Skrevet 24. juni 2008 Her er nærbilde av karen i beige jakke:http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/21/538833.html Flotte bilder Audun' date=' synes bildene så ypperlige ut som pressebilder for aviser. [/quote'] Jeg har tatt bilde av en kjendis! :grin: Hehe, merker det selv også, at bildene blir litt "avisaktige". Blir ikke akkurat vant til å ta detaljebilder og sånn når man jobber i avis Siter
Håkon Larssen Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 for til newcastle med ms queen of scandinavia! fine bilder Siter
Werner Rafteseth Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Flotte bilder av et flott bygg! Rota meg borti homofesten på operaen Var rundt 5000 personer der hører jeg rykter om Tenkte jeg skulle nedom en tur i morra og knipse noen bilder Siter
Audun Braastad Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Skrevet 26. juni 2008 Takk for kommentarer, folkens Werner, pass på at ikke bildene blir skeive i forhold til horisonten når du tar dem. Det er jo omtrent umulig å rette dem opp i etterkant fordi det er umulig å vite hvilke linjer på operaen som skal være rette, og hvilke som ikke skal det, hehe :crazy: Jeg sleit litt med det nemlig Siter
Håkon Larssen Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 var i og på operaen på søndag. Kjempekult bygg Siter
Fredrik Wold Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Ja, dæven folk kan si hva de vil om Operaen og plassering og what not, men du verden for et stilig bygg Et godt tillegg til Oslo som jeg synes sliter litt med imaget sitt.. for makan til møkkete og slitsom by skal man lete lenge etter Dog, synes fortsatt å stå ved operaen i Sydney gav litt mer gåsehud da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.