Skrevet 23. juni 2008 16 år Hvorfor er det sånn at man ikke kan endre innleggene etter så og så lang tid? Det er passe irriterande når man må kopiere hele innlegget sitt på nytt for å legge ett nytt innlegg i posten for å få oppdatert....
Skrevet 24. juni 2008 16 år Jeg har ingen problemer med å endre innlegg. Sist jeg gjorde det var i går,da jeg skulle endre en skriveleif jeg ble obs på, som hadde vært skrevet der i et par dager allerede, før jeg endret innlegget mitt..
Skrevet 24. juni 2008 16 år Har alltid vært en begresning ja, for hvor lenge man kan redigere innlegg - etter "fristen" får man ikke gjort dette.
Skrevet 24. juni 2008 16 år Og skulle du ha redigert på noe og ikke fjernet det, så post det bare en gang til og skriv at du henviser til din overstående post. Siden systemet er som det er så får flightsim.no bare tåle den ekstra datamengden (som om et par bytes er noe mer enn en fis i havet).
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.