Skrevet 23. juni 2008 16 år Ok gutta/jenter Peppes Pizza treff i Sarpsborg Fredag 27.06 kl 18:00 ! Uformelt og alle som vil kan selvfølgelig komme for sosialt FSX/FS9 snakk og Pizza gilde PS: Bord er bestilt vennligst medl dere på slik at vi kan anslå hvor mange som kommer da jeg har bestilt bord til 4-8 stk. De som kommer: Geir-Anders Hansen Tom Brenna Sindre B. Rune Koppen
Skrevet 23. juni 2008 16 år Hei hei jeg jobber på Rygge til 18.00 men kansje jeg stikker innom etterpå Rune
Skrevet 27. juni 2008 16 år Hello! Så denne posten først nå jeg, men vis det er greit kan det hende at jeg tar en tur innom! Vis det ikke er får sent og si ifra da;) Mvh Lars Petter Hassel
Skrevet 27. juni 2008 16 år Forfatter Takk for hyggelig Pizza kveld som vanlig altid like hyggelig Hei Lars, vi så deg ikke men det er bare og være med neste gang igjen
Skrevet 28. juni 2008 16 år Hei Ja det er alltid hyggelig de pizzaturene.Jeg måtte jobbe litt utover kvelden da. Men kommer sterkt tilbake. Rune
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.