Morten N. Pettersen Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Hei! På CNN i de siste flykatastrofene har jeg sett at de har vist fra en webside som viser info om flyenes rute og hvor de befinner seg. Er det noen som vet hvilken side dette er? Hilsen Morten N. Pettersen Siter
Gjest Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Jeg tor han sa noe sån som www.flighttracker.com Jeg prøver å komme inn på siden men klarer det ikke... Siter
Fredrik Hoel Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Hvis det var det han zoom'et inn på new york området i, så var dette et dataprogram tror jeg... Fredrik Siter
Morten N. Pettersen Skrevet 12. november 2001 Forfatter Skrevet 12. november 2001 Hei. Det virket som om han var inne på en nettleser og på en internettadresse. Jeg mener også å høre noe om fligttracker, men der står det jo "No route to host"... Merkelig... Hilsen Morten N. Pettersen Siter
Flemming Skogen Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Husk på at mest sannsynlig prøver en god del mennesker å komme inn på den siden nå,... Siter
Oddbjørn Hansen Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Hei. Hørte at de nevnte noe om flighttracker.com. Jeg kan heller ikke komme inn, men det kan jo godt være fordi det er veldig mye trafikk på siden. Ellers så finnes det en flighttracker på www.thetrip.com. Kan følge det meste av fly i USA på den, men det er ikke den CNN brukte. Siter
Mathias Ganss Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Finnes noe som heter www.flight-tracker.com men vet ikke om det er den samme! Mathias Siter
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Hei ! Det er en side som heter http://www.flightexplorer.com som CNN bruke under terropangrepene den 11 september for å vise hvor flynene fløy. Dette programet koster da, men se på screenshotne og det ligner mye på det som dem visste på CNN idag. Vennlig hilsen Geir Fjellro Løitegård Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.