Skrevet 20. juni 2008 16 år God sommer til alle sammen, ja! Får bare håpe sommerveret viser seg fra sin bedre side her i vest, snart :crazy:
Skrevet 20. juni 2008 16 år God sommer alle sammen! Da var endelig ferien i gang. Været gjør at FS blir flittig brukt.
Skrevet 20. juni 2008 16 år Tusen Takk,Håkon i like måde! Ha en fantastisk fin fly sommer til dere i forumet!
Skrevet 20. juni 2008 16 år God sommer!! Vi hadde siste skoledag i dag Håper været blir bra i sommer da
Skrevet 20. juni 2008 16 år Jeg startet sommeren i dag. Da jeg kjørte fruen på jobb på flyplassen ute på Sola, så ble jeg stående å se på en f-16 som drev med landingsrunder, og tok av vertikalt Rått å se på
Skrevet 20. juni 2008 16 år God sommer alle sammen. For min del innebærer sommeren mye ATPL-lesing og jobbing, så for min del gjør det ikke så mye om vi får mer av det været vi har i Bergen nå (gjett hvordan det er). Men noen fine solskinnsdager innimellom gjør jo ingenting.
Skrevet 20. juni 2008 16 år jo, God sommer alle sammen. så for alle ha en fin sommmer uansett vær, med masse fly.
Skrevet 20. juni 2008 16 år God sommer ja folkens =). Ferdig på skolen 18 Juni.. Hadde knappe 24 timer fri fra skole før jeg begynte på sommerjobben min på nordens mest avanserte eskefabrikk, nemmelig Trondhjems Eskefabrikk =D.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.