Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har lenge siklet etter å sitte her med stikka og headsett og flyge Fs2002 over internett med RW eller SB. Men det eneste jeg nå mangeler er headsett. Ettersom jeg ikkje har noen erfaring med dette så lurer jeg påhvordan jeg skal gå fram når jeg bestiller dette. Har tenkt å bestille på Komplett.no fordi jeg har noen kamerater som også skal kjøpe noe der. Har lyst på ett headsett med mic.

Noen som har noen tips, eller som har ett bra headsett til grei pris? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Mvh:

Kai Inge M. Rokstad

Skrevet

Hei.

Kjøp deg MS.Sidewinder game voice med den kan du kommunisere med ATC i FS2002(tror jeg) og du kan hvertfall bruke den med squawkbox.

Du får MS.Sidewinder nå på Spaceworld i Brugata(Oslo).

JBD [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Skrevet

Jeg kjøpte et helt greit headset på OBS! Det var fra Ross multimedia skikkelig orntlig sak kostet 199 kr

Skrevet

MS Sidewinder Gamevoice går ikke ann å kommunisere direkte med ATC, det fungerer slik at du skriver inn et ord som du sier på micen og det blir som en tast.

Skrevet

Ja jeg såg på denne microsoft sidewender. Men jeg lurte på om det ikke er "travelt" med øre-telefoner uten slik polstring tunt ørene? Jeg såg på ett da:

http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info&p=5316&t=1023&l=2&AvdID=1&CatID=11&GrpID=5&s=pl

Menmen, tar gjerne imot flere tips, siden det ser ut som det er ett ganske sentralt tema innen flightsim og andre fly-spel. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Mvh:

Kai Inge Rokstad

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...