Kai Inge Rokstad Skrevet 11. november 2001 Skrevet 11. november 2001 Hei Jeg har lenge siklet etter å sitte her med stikka og headsett og flyge Fs2002 over internett med RW eller SB. Men det eneste jeg nå mangeler er headsett. Ettersom jeg ikkje har noen erfaring med dette så lurer jeg påhvordan jeg skal gå fram når jeg bestiller dette. Har tenkt å bestille på Komplett.no fordi jeg har noen kamerater som også skal kjøpe noe der. Har lyst på ett headsett med mic. Noen som har noen tips, eller som har ett bra headsett til grei pris? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Mvh: Kai Inge M. Rokstad Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Hei. Kjøp deg MS.Sidewinder game voice med den kan du kommunisere med ATC i FS2002(tror jeg) og du kan hvertfall bruke den med squawkbox. Du får MS.Sidewinder nå på Spaceworld i Brugata(Oslo). JBD [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Jeg kjøpte et helt greit headset på OBS! Det var fra Ross multimedia skikkelig orntlig sak kostet 199 kr Siter
Gjest Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 MS Sidewinder Gamevoice går ikke ann å kommunisere direkte med ATC, det fungerer slik at du skriver inn et ord som du sier på micen og det blir som en tast. Siter
Kai Inge Rokstad Skrevet 12. november 2001 Forfatter Skrevet 12. november 2001 Ja jeg såg på denne microsoft sidewender. Men jeg lurte på om det ikke er "travelt" med øre-telefoner uten slik polstring tunt ørene? Jeg såg på ett da: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info&p=5316&t=1023&l=2&AvdID=1&CatID=11&GrpID=5&s=pl Menmen, tar gjerne imot flere tips, siden det ser ut som det er ett ganske sentralt tema innen flightsim og andre fly-spel. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Mvh: Kai Inge Rokstad Siter
Svein Olsen Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Vet ikke helt sikkert hva du mener med "travelt", men MS Game Voice har polstring, men ikke rundt ørene. Den er forøvrig veldig lett og merkes nesten ikke på hodet. Det er iallefall min mening. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.