Petter Dischington Skrevet 11. november 2001 Skrevet 11. november 2001 Jippiiiii!!!!!! Flightsim. comm er oppe igjen. Siter
Johnny Svensson Skrevet 11. november 2001 Skrevet 11. november 2001 Har igrunnen aldri helt skjønt hva som er så fantastisk med flightsim.com.......Vanskelig å komme inn på tydeligvis etter postinger her på forumet å dømme. Men siden jeg bruker Avsim som alltid er åpen,og de samme filene blir lastet opp der også,og som jeg synes er mye ryddigere,har jeg igrunnen aldri hatt noen problemer. Så til dere som ikke kjenner til Avsim,vil jeg på det sterkeste anbefale et besøk. Johnny Siter
Helge Bø Skrevet 11. november 2001 Skrevet 11. november 2001 Hva som er så fantastisk med Flightsim.com? Jo bortimot alt av addons til FS alle versjoner finnes der... Avsim anbefaler jeg ikke...hehe. Jo er vel grei nok, men den er altfor treig... Siter
Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 11. november 2001 Skrevet 11. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Johnny Svensson: Har igrunnen aldri helt skjønt hva som er så fantastisk med flightsim.com Men siden jeg bruker Avsim som alltid er åpen,og de samme filene blir lastet opp der også,og som jeg synes er mye ryddigere,har jeg igrunnen aldri hatt noen problemer. Så til dere som ikke kjenner til Avsim,vil jeg på det sterkeste anbefale et besøk. Johnny Har igrunnen aldri helt skjønt hva som er så fantastisk med avsim.com - vi er jo alle så inderlig forskjellige vanedyr. Men jeg synes nå Avsim er forferdelig rotete. Smil. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.