Skrevet 17. juni 2008 16 år Huff og huff. Glad jeg flytta fra fauske. Blir ikke post sent med fly fra Bodø ? eller blir det kjørt fra bodø til fauske for og bli sortert ? Også sendt med tog sørover ? Om så med tog hvorfor ikke laste på i Bodø. Sende til Fauske først også sortere der for og kaste det på et tog. Logisk tanke gang av posten ja.
Skrevet 17. juni 2008 16 år Jeg måtte lese innlegget ditt ett par ganger bare for å forstå hva du snakker om. Når det er sagt så blir posten som sendes fra nord fra tromsø sendt til tromsø, så med trailer til fauske og med trailer til narvik og vidre med tog sørover. Når det gjelder pakker fra Bodø til Oslo, så regner jeg med at de blir fraktet med trailer opp til fauske forså å havne på samme tog som pakkene vidre nordfra.
Skrevet 17. juni 2008 16 år Kan stemme det ja. Har flere ganger erfart at ting jeg bestiller fra f. eks Komplett kommer via Fauske, og så til Bodø. Går trailere mellom Narvik og Fauske ja.
Skrevet 17. juni 2008 16 år Forfatter Ja ser det selv nå. Litt teit formulert og skrevet. Men alle er ikke perfekte. Eller noen tror dem er perfekte. Og jeg snakker ikke men SKRIVER. Men takker for svar.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.