Sindre S. Lillehaug Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Hei! Her er to bilder fra min takeoff i Frankfurt! Dette er andre gang jeg legger ut bilder her, så jeg er litt newbie, men håper uansett på konstruktiv kritikk sånn at jeg kan forbedre meg til neste gang! Jaja, her er bildene: Sorry for rød skrift på det nederste bildet! Som sagt, gjerne kom med konstruktiv kritikk! Btw, bildene er lastet opp med tinypic og jeg spiller fs9 Siter
Mads Hjemmen Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 FIne vinkler, men du MÅ sette på AA hvis PC'en din tåler det... Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 FIne vinkler' date=' men du MÅ sette på AA hvis PC'en din tåler det... [/quote'] Spørs det, men etter jeg lasta de opp i tynipic ble de stygge Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 fine vinkler, men aa er et must. Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Prøv å fjern rød tekst. Fine bilder Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.