Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 AC/DC kommer med nytt album i år, dette blir det første albumet siden stiff upper lip (2003). mer info . Siter
David Gabrielsen Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 dæven, problemet er bare at de ikke har kommet med noe bra aldum siden Back in Black i 1980. All platene før Back in Black er dødsbra vel og merke. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 masse album fra AC/DC er bra, Blow up you video, for those about to rock osv. Siter
David Gabrielsen Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 masse album fra AC/DC er bra' date=' Blow up you video, for those about to rock osv. [/quote']smaken er som baken. Jeg har alle platene, også en del signert i vinyl (møtte gutta etter konserten i 1991 i Oslo Spektrum, og har vært på AC/DC-konserter siden 1987 (Fly on the wall)-touren, så jeg har litt belegg for mine påstander Men jeg kunne ha gitt en årslønn for å ha opplevd konserten i Paris i 1978 (den som "If you want blood" er tatt opp fra) Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Din heldigris, jeg har aldri vært på en AC/DC konnsert før men jeg er bare 14 år så har ikke hatt så mange muligheter. :grin: jeg har også alle AC/DC CDene, og jeg hadde en god del på vinyl men disse gikk i stykker under en vannskade i kjelleren for et par år siden. spiller du noe form for instrument eller er du bare Fan ? Siter
David Gabrielsen Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 spiller gitar i bandet mitt, men kan også spille trommer, piano og synge om det trengs. Sjekk ut palmardynasty.net og sangen "I'm just a bad version of something good", den er litt AC/DC-inspirert. Her synger jeg også forøvrig. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 kult, da snakker vi jeg spiller bass i bandet mitt på skolen. Vi spiller litt AC/DC cover, vi har spilt sanger som highway to hell, shoot to thrill, Live wire. på skolen blir vi kalt WannaBe AC/DC. :grin: men vi har ikke noe ordentlig band Navn. Siter
David Gabrielsen Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 hehe, live wire var den aller første sangen jeg spilte "in front of a live audience" på skoleballet i 8. klasse! morsomt å se at den yngre garde liker AC/DC Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 AC/DC er det beste bandet i mine ører, haha nå er jeg den eneste som liker AC/DC på skolen å. har dere holdt på siden 8.klasse ? har du noen band tips ? vi sliter litt med at en spiller for fort. :crazy: 1.gitaren spiller for fort. Siter
David Gabrielsen Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 AC/DC er det beste bandet i mine ører' date=' haha nå er jeg den eneste som liker AC/DC på skolen å. har dere holdt på siden 8.klasse ? har du noen band tips ? vi sliter litt med at en spiller for fort. :crazy: 1.gitaren spiller for fort. [/quote'] Å nei, har spilt i X antall band siden da. Tips til musikere som sliter med å holde riktig tempo : øv med metronom! (flere timer om dagen i starten) Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 okay, haha jeg hører på AC/DC 24/7 så kan jo spille alt i riktig Tempo uten trommer eller vokal. men skal si det til han som spiller gitar. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.