Gå til innhold

AC/DC kommer med nytt album

Gjest Emil-André Gundersen

Anbefalte innlegg

Skrevet

AC/DC kommer med nytt album i år, dette blir det første albumet siden stiff upper lip (2003). mer info .

Skrevet

masse album fra AC/DC er bra, Blow up you video, for those about to rock osv. ;)

Skrevet
masse album fra AC/DC er bra' date=' Blow up you video, for those about to rock osv. ;) [/quote']

smaken er som baken. Jeg har alle platene, også en del signert i vinyl (møtte gutta etter konserten i 1991 i Oslo Spektrum, og har vært på AC/DC-konserter siden 1987 (Fly on the wall)-touren, så jeg har litt belegg for mine påstander ;)

Men jeg kunne ha gitt en årslønn for å ha opplevd konserten i Paris i 1978 (den som "If you want blood" er tatt opp fra)

Skrevet

Din heldigris, jeg har aldri vært på en AC/DC konnsert før men jeg er bare 14 år så har ikke hatt så mange muligheter. :grin: jeg har også alle AC/DC CDene,

og jeg hadde en god del på vinyl men disse gikk i stykker under en vannskade i kjelleren for et par år siden. spiller du noe form for instrument eller er du bare Fan ?

Skrevet

kult, da snakker vi jeg spiller bass i bandet mitt på skolen.

Vi spiller litt AC/DC cover, vi har spilt sanger som highway to hell, shoot to thrill, Live wire. på skolen blir vi kalt WannaBe AC/DC. :grin: men vi har ikke noe ordentlig band Navn.

Skrevet

AC/DC er det beste bandet i mine ører, haha nå er jeg den eneste som liker AC/DC på skolen å. har dere holdt på siden 8.klasse ? har du noen band tips ?

vi sliter litt med at en spiller for fort. :crazy: 1.gitaren spiller for fort.

Skrevet
AC/DC er det beste bandet i mine ører' date=' haha nå er jeg den eneste som liker AC/DC på skolen å. har dere holdt på siden 8.klasse ? har du noen band tips ?

vi sliter litt med at en spiller for fort. :crazy: 1.gitaren spiller for fort. [/quote']

Å nei, har spilt i X antall band siden da.

Tips til musikere som sliter med å holde riktig tempo : øv med metronom! (flere timer om dagen i starten)

Skrevet

okay, haha jeg hører på AC/DC 24/7 så kan jo spille alt i riktig Tempo uten trommer eller vokal. men skal si det til han som spiller gitar. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...