November 9, 200124 yr Hei! Jeg ser at på noen flyplasser er ATIS f.eks. 125.02. Hvordan stiller man dette inn i COM radioen? Jeg har prøvd å gjøre det "manuelt" via menyen hvor man skriver inn hele frekvensen, men den kommer bare til 125.05. [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Dette har jeg alltid lurt på.
November 9, 200124 yr På fs2000 er det som følger: Gå inn på options i menyen,der etter på settings,og på instruments. Der skal du forandre fra 50 til 25 på com,da burde du få de frekvenser du vil [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Jeg har ikke fs2002,men det er sikkert ikke stor forskjell der heller.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.