Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 12. juni 2008 Premium Medlem Skrevet 12. juni 2008 «Tante Ju» Siter
Andreas Nysveen Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Vet du noe om når på lørdag det skal fly igjen Gunnar? Spørs om ikke jeg må ta med fotoapparat på jobb da altså :grin: Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Premium Medlem Skrevet 12. juni 2008 Jeg vet ikke så mye mer enn det som står i BA. Du får ta med deg kamera snarest......dette er ikke hverdagskost! :grin: Siter
Andreas Nysveen Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 da får jeg høre med norport i morra legger det ut her om jeg får den på lørdag. Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Skulle vært moro å få tatt en titt på "Tante Ju", men er forhindret grunnet utearbeid som som fruen mener er viktigere. Håper Andreas får lagt ut bilder av klenodiet. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Bilder finnes her: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=32767 Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Premium Medlem Skrevet 13. juni 2008 Dette var jo riktig så vakkert...... :grin: Ergerer meg over at jeg ikke kommer meg opp på Flesland før «tanten» forlater oss :blush: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 morro og se. Dere Bergens folk er også heldige som besøk hver onsdag av ICELANDAIR 752 også :confused: Siter
Andreas Nysveen Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har enda ikke klart å finne noen departure time oå maskinen, men jeg så når jeg var der i dag at den sår på remote parking. Så hvis ikke noen andre vet når den drar får jeg bare håpe på det beste når jeg drar opp i morgen. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Bilder finnes her: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=32767 Hvis dere ser på landingsbilde nr. 3 av Junkersen, og bort på West Air Europe. Under buken der, ser dere en gul bil. Den er min! :grin: Jeg så den ikke før jeg gikk frem i cockpiten på WAEen, og da hadde kapteinen allerede vert ute og fått bilder av den. "Fin hva? Det der er ikke hver dag man ser!" Sa han. Måtte forsåvidt si meg enig. Jeg prøvde meg med mobilen, men det ble et heller dårlig resuktat. Men jeg fikk ihvertfall sett den på veldig nærmt hold! Siter
Andreas Nysveen Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Håper ingen blir veldig skuffet nå, men desverre så jeg ingen junker når jeg kom i dag. og desverre hadde jeg ikke med meg apparatet når jeg gikk rudt der ute i går. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.