Skrevet 12. juni 2008 16 år Det står en An124 der nå for de som er interesserte. Vet ikke hvor lenge den blir.
Skrevet 13. juni 2008 16 år Besøk av russisk kjempe. Står også en på Ørland hovedflystasjon as we speak. Denne flyr materiell i forbindelse med øvelse Vulcanex
Skrevet 13. juni 2008 16 år AN-124 var på Værnes i dag i 17-18 tiden også (hele perioden jeg var der). Den følger m.a.o. ikke de tidene som er planlagt. -Så stikk til Værnes om du lurer på om den står der og du vil ha bilde av den
Skrevet 13. juni 2008 16 år Skal ditover i dag (lørdag) med en kamerat, kommer sikkert til å poste bilder .
Skrevet 13. juni 2008 16 år Gjør det! Det skader ikke å spørre miltær side om dere kan få ta bilder fra den andre siden, men jeg vet ikke om de har tid og ork til å gjøre noe extra i helga! Vet at MP-sjefen er fly- og/eller fotointeressert, men han jobber neppe i helgene. Tok bilde av AN'en i dag men det var igjennom vinduet og nå er det natta
Skrevet 13. juni 2008 16 år Eller kan spørre tårnet når vi skal først opp dit i morgen =), vi ankommer Værnes ca klokken 11, og flyet tar jo ikke av før 13.00 .
Skrevet 14. juni 2008 16 år Hvor sjeldent er det å se en AN-124? Jeg så en lande på Helsinki-Vantaa en gang men hadde ikke noe kamera :cry:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.