Skrevet 21. juni 2008 16 år Aleksander: Vinneren av 3. kvartfinale skal møte vinneren av 4. kvartfinale i semifinalen. De kan jo møtes da? Eller er det jeg som ser feil på det? Nederland og Spania kunne ha møttes i semifinalen(ikke nå lenger siden Nederland er ute) men ikke i finalen. http://en.euro2008.uefa.com/tournament/matches/index.html
Skrevet 21. juni 2008 16 år Forfatter Hvordan er det veddemålet ligger an nå' date=' hvem er igjen i gamet? [/quote'] Jeg står igjen med Spania, og Kim Jørgen med Tyskland
Skrevet 21. juni 2008 16 år Da slenger jeg meg på med Russland' date=' er det lov? :grin: [/quote'] Haha! Da kan man like greit vente til siste 10 minuttene av finalen og rope ut et land. :grin: PS. De har nok satt en deadline ja, og den er utløpt for lengst.
Skrevet 21. juni 2008 16 år Forfatter Hehe' date=' faen! :grin: Lov å prøve seg på gratis sjokolade! :whistle: [/quote'] Hehe Desverre
Skrevet 22. juni 2008 16 år Hvis spania taper nå ikveld, så er det tyskland som kom lengst da, og dermed har vi en vinner? Dette er jo spennende.. Tyrkia har mer flaks enn de har lov til ass!
Skrevet 22. juni 2008 16 år Umuligt at sige på forhånd hvem der vinder kampen mellem Spanien og Rusland, selvom Spanien har vundet det opgør en gang før.
Skrevet 25. juni 2008 16 år Tyrkia som heletiden har hatt flaks tidligere har visstnok mistet flaksen i dag! ;P Uheldig som ikke vinner. De pressa og spillte best fotball gjennom hele kampen. Lehmann gjorde 2 småtabber da, men !
Skrevet 26. juni 2008 16 år Tenker det blir mange poster i denne tråden under finalen på søndag jeg, nå som begge dere kom til finalen :grin:
Skrevet 26. juni 2008 16 år Forfatter Hehe.. det blir spennende! Venter spent på sjokoladen min! :grin:
Skrevet 26. juni 2008 16 år Jeg snakket med noen nederlendere jeg spiller WoW sammen med, på ventrilo like etter tapet mot Russland. Han ene logget av og sa vi kunne finne han i skogen hengende fra et tre (han lever enda) De andre gråt og hylte til meg på nederlandsk da jeg lo høyt av dem!!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.