Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Min favoritt var Frankrike' date=' men etter at de har gjort det som dem har gjort nå, så min favoritt til å vinne EM nå er Nederland som har gjort det sylskarpt i sine kamper.

[/quote']

Kan vel minne på hvor dårlig Frankrike gjorde det i gruppespillet i VM2006 men hvor bra de gjorde det i sluttspillet? Håper virkelig Italia blir rundjult av Frankrike!

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
Liker Nederlands spillestil' date=' enorme contringer!

Tror de kan ta kaka i år! [/quote']

Er jeg favoritt til å vinne veddemålet, eller? :grin:

Må si jeg er overrasket over hvor mye bra fotball det er i dette EM-et! Ikke bare Nederland, men det er jo mange andre lag som har flotte kontringer og bra spill :)

Skrevet

Audun, jeg tror du stiller sterkt i kampen om sjokoladen! Nederland har virkelig imponert i dette mesterskapet. Og, som du sier, det er mange andre spennende kandidater. Er utrolig spent på hvordan det går med Tyskland og Spania fremover også. Veldig synd at Portugal røk ut i kvartfinalen :(

Skrevet

Tyskland går nok i finalen, nu hvor de møder Tyrkiet i semi.

Vild afslutning på matchen i aften med scoringer så sent! Ellers en match som nok ikke vil blive husket for flot fodbold, og jeg havde gerne set Kroatien gå videre. Et bedre lag simpelthen.

Skrevet

Vel, vel. Kroatia og hr. Sveinungsen er ute av EM.. Større sjanse for å vinne sjokoladen :grin:

Selv håper jeg på Spania - Tyrkia i finalen (Det er kanskje ikke helt realistisk). Hvis jeg skal tro, så tror jeg Spania - Nederland eller Spania - Tyskland i finalen :)

Skrevet

Oi oi! I skrivende øyeblikk ligger Nederland under 0-1 mot Russland! Spennende :)

Aleksander: Vinneren av 3. kvartfinale skal møte vinneren av 4. kvartfinale i semifinalen. De kan jo møtes da? Eller er det jeg som ser feil på det?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...