Audun Braastad Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Takk for støtten, folkens. Da får jo jeg all sjokoladen når Nederland vinner :grin: Men vi må vel ha noen flere regler her: Hvis flere har veddet på det landet som vinner, deles antall sjokolader likt? Vi må jo ha en bestemt frist for å velge hvilken land man vil vedde på? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg fastslår en dato: Fredag 13. Juni Klokken 24.00 Alle veddemål skal da være registrert og bekreftet i denne tråden. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Heja Norje Ja, Norge gjorde det ekstra bra i år har jeg hørt.. Siter
Nicklas Winger Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Skrevet 12. juni 2008 Takk for støtten' date=' folkens. Da får jo jeg all sjokoladen når Nederland vinner :grin: Men vi må vel ha noen flere regler her: Hvis flere har veddet på det landet som vinner, deles antall sjokolader likt? Vi må jo ha en bestemt frist for å velge hvilken land man vil vedde på? [/quote'] Fredag 13. juni kl. 00.00 (midnatt) er siste frist for påmelding. Premiene blir fordelt likt ved enighet her i tråden, men forhåpentligvis vil de fleste ha hvert sitt lag. Da er status som følger: Nicklas Winger: Spania Kim Jørgen Brenna: Tyskland Audun Braastad: Nederland Frode Sveinungsen: Kroatia Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Takk for støtten' date=' folkens. Da får jo jeg all sjokoladen når Nederland vinner :grin: Men vi må vel ha noen flere regler her: Hvis flere har veddet på det landet som vinner, deles antall sjokolader likt? Vi må jo ha en bestemt frist for å velge hvilken land man vil vedde på? [/quote'] Hmm. Det var jeg som sa Nederland først da Siter
Nicklas Winger Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Skrevet 12. juni 2008 Hmm. Det var jeg som sa Nederland først da Men du ville ikke være med på veddemålet Hehe.. Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Hmm. Det var jeg som sa Nederland først da Men du ville ikke være med på veddemålet Hehe.. Hehe, that's true Siter
Audun Braastad Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Portugal vinner Er du med på veddemålet? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg må si at Audun står i stor fare for å vinne. Nedeland har slått BEGGE VM-finalistene fra 2006 med 3 mål!! Siter
Audun Braastad Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Nederlands kontringsspill er jo helt sykt!! Og for noen avslutniger! FOR EN KAMP!! Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Mhm. Nederland vinner nok em. I allefall ser det sånn ut hittil! Skjønte at de ville slå til i år! Siter
K J Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Nederland - Spanien i finalen? EDIT: Nårh nej, det kan vel ikke lade sig gøre...Så må det blive Nederland - Portugal da. Siter
Nicklas Winger Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Hvorfor kan ikke det la seg gjøre? Siter
K J Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 http://en.euro2008.uefa.com/tournament/matches/index.html Vinderen af Gruppe C (Nederland) møder toeren i Gruppe D. Derfor kan det kun blive Spanien - Nederland i semifinalen (forudsat at Spanien ender som nr. 2 i gruppe D). Siter
Nicklas Winger Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Aha Spania går rett til finalen de, slik at de kan sikre meg sjokoladen min Siter
Audun Braastad Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 De trenger minst 16 spillere på banen for å kunne stå imot Nederlands kontringer og avslutninger.. Siter
Nicklas Winger Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Hehe.. vi får se, vi får se Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Jeg bryr meg katta om hvem som vinner, hvem som spiller, og fotball generelt. MEN til den som havner på ANDREPLASS i sin gjetting, bør kanskje få en trøstepremie? Et kinderegg, eller noe? :grin: Siter
Elias Lundereng Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Heier på Tyrkia jeg! Er liksom litt svak for underdogs, også synes jeg det er litt kult at Tyrkia er det eneste landet som er arabisk. Digger arabiske land generelt. Også er fansen deres sykt moromme (om usporstlige) å se på! :grin: Dessuten har jeg blitt veldig forelsket i deres enorme arbeidsvilje. Å snu to kamper i 2. omgang står det respekt av! Heia Tyrkia! Siter
AMO Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Dog var det en stk. keeper, type usportslig som viste seg fra Tyrkia i dag. Siter
Elias Lundereng Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Jau, men sånn er det i fotball Schweinsteiger gjorde det samme, og flere vil følge hans spor. Man blir ofte frustrerte i den slags fotballkamper. Har gjort det selv. :eek: Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Jeg er redd Tyrkia ikke er noe arabisk land. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Det er ett nesten arabisk land Min favoritt var Frankrike, men etter at de har gjort det som dem har gjort nå, så min favoritt til å vinne EM nå er Nederland som har gjort det sylskarpt i sine kamper. Tyrkia er ett morsomt lag å følge, det gjør det bra når det blir kaotisk som kommentatorene sa igår. Siter
Nicklas Winger Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 Kampen i går var utrolig spennende! Synes Tyrkia fortjener å gå videre etter en prestasjon som det. Siter
K J Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Jeg ved ikke hvem jeg har som favorit faktisk, men Nederland imponerer rigtignok, og som situationen er nu, er det vel dette land, der mest har fortjent at vinde EM, taget i betragtning af at de har vundet over begge finalister fra VM-finalen i Tyskland. Hvis man kan tale om at nogen fortjener det mere end andre da. Til og med spiller de jo fantastisk flot fodbold, i modsætning til lag som Grækenland, Italien og vel egentlig også Sverige. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.