Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for støtten, folkens. Da får jo jeg all sjokoladen når Nederland vinner :grin:

Men vi må vel ha noen flere regler her:

Hvis flere har veddet på det landet som vinner, deles antall sjokolader likt?

Vi må jo ha en bestemt frist for å velge hvilken land man vil vedde på?

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
Takk for støtten' date=' folkens. Da får jo jeg all sjokoladen når Nederland vinner :grin:

Vi må jo ha en bestemt frist for å velge hvilken land man vil vedde på? [/quote']

Fredag 13. juni kl. 00.00 (midnatt) er siste frist for påmelding.

Premiene blir fordelt likt ved enighet her i tråden, men forhåpentligvis vil de fleste ha hvert sitt lag. :)

Da er status som følger:

Nicklas Winger: Spania

Kim Jørgen Brenna: Tyskland

Audun Braastad: Nederland

Frode Sveinungsen: Kroatia

Skrevet
Takk for støtten' date=' folkens. Da får jo jeg all sjokoladen når Nederland vinner :grin:

Vi må jo ha en bestemt frist for å velge hvilken land man vil vedde på? [/quote']

Hmm. Det var jeg som sa Nederland først da ;)

Skrevet

Heier på Tyrkia jeg!

Er liksom litt svak for underdogs, også synes jeg det er litt kult at Tyrkia er det eneste landet som er arabisk. Digger arabiske land generelt. Også er fansen deres sykt moromme (om usporstlige) å se på! :grin:

Dessuten har jeg blitt veldig forelsket i deres enorme arbeidsvilje. Å snu to kamper i 2. omgang står det respekt av!

Heia Tyrkia!

Skrevet

Det er ett nesten arabisk land ;)

Min favoritt var Frankrike, men etter at de har gjort det som dem har gjort nå, så min favoritt til å vinne EM nå er Nederland som har gjort det sylskarpt i sine kamper.

Tyrkia er ett morsomt lag å følge, det gjør det bra når det blir kaotisk som kommentatorene sa igår.

Skrevet

Jeg ved ikke hvem jeg har som favorit faktisk, men Nederland imponerer rigtignok, og som situationen er nu, er det vel dette land, der mest har fortjent at vinde EM, taget i betragtning af at de har vundet over begge finalister fra VM-finalen i Tyskland. Hvis man kan tale om at nogen fortjener det mere end andre da. Til og med spiller de jo fantastisk flot fodbold, i modsætning til lag som Grækenland, Italien og vel egentlig også Sverige.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...