Nicklas Winger Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Selv holder jeg en knapp på Spania. Men, tror også Portugal er sterke i år! Hva tror dere? Siter
Andreas F Berger Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Jeg holder også en knapp på spania Siter
Audun Braastad Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Nederland spilte jo imponerende i går da Tror de kan nå langt. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Mine to favoritter er Spania og Nederland, i starten tenkte jeg en del på Italia, men etter tapet mot Nederland tror jeg ikke de klare å reise seg ordentlig igjen. Sverige spilte jo og bra. Siter
Erik Karlsen Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Tyskland er et turneringslag, og kommer alltid sterkt på slutten Siter
Harald Strand Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg håper Tsjekkia stikker av med seieren, hadde nesten fortjent det etter det sure tapet for Hellas i 2004 Siter
Timmy Brandt Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Gick bra för Sverige igår iallafall. Man får väl hoppas att dom vinner. Siter
Sindre Holberg Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Spania! Håper de vinner da finalen går mens jeg er i Spania Siter
Nikolai.R.Haugen Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 jeg tror portugal men håper tyskland(har bodd der i 4år) :grin: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Tyskland, Portugal eller Spania Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Holder med Nederland og tror de kan gjøre det bra i år. Siter
Nicklas Winger Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Noen som kanskje er villige til å inngå et lite veddemål? Vi trenger ikke være store på det. Snakk om en sjokolade eller sånt. Dersom folket vil være med, så får vi lage en organisert liste. Jeg melder meg herved på med Spania. Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Er ikke med iom. at jeg da må sende sjokoladen i posten og frakten blir dyrere enn sjokoladen, men jeg heier på Nederland {3 Siter
Audun Braastad Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Hmm.. Vil gjerne bli med, men det blir jo litt i frakt i tillegg til sjokoladen, hvis jeg ikke skulle vinne Siter
Nicklas Winger Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Det koster deg ikke mange kronene å kjøpe frimerke til en sjokolade. Slik jeg tenkte det var at vinneren fikk tilsendt sjokoladen fra hver av personene i veddemålet, bare ved å sende adressen til de aktuelle personene. (Det er selvfølgelig en betingelse at man vil oppgi adressen sin dersom man melder seg på ) Så, min oppfordring, de fleste her inne har vel rå til en liten sjokolade og frakt på noen få kroner Meld dere på, så kan vi få litt spenning i hverdagen Listen over deltakere er som følger foreløpig: Nicklas: Spania Kim Jørgen Brenna: Tyskland Audun Braastad: Usikker (Hvilket land er dette? ) Siter
Jan Peder Nilsen Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Sverige vinner - husk - det finnes bare én Zlatan :grin: Siter
Audun Braastad Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Audun Braastad: Usikker (Hvilket land er dette? ) Hmm.. Ikke lett å velge. Tyskland' date=' Spania, Nederland, Italia er bare noen av lagene som kan vinne. Det er jo veldig tidlig i mesterskapet, men jeg tipper på..... [b']Nederland[/b] Men nå må det bestemmes nøyaktig hvilken sjokolade det står om, så det ikke blir diskusjoner om det seinere Siter
Nicklas Winger Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Skal vi si melkesjokolade? Av standard størrelse? Altså 3x8 ruter, er det ikke? Da er status som følger: Nicklas Winger: Spania Kim Jørgen Brenna: Tyskland Audun Braastad: Nederland Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Høres rettferdig ut det. Adresser sendes ut av vinneren via PM når den tid kommer. (Alså, jeg gir dere adressen så fort finalen er ferdig :grin: ) Siter
Nicklas Winger Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Ikke så bråkjekk nå Hehe. Får bare håpe det er flere som melder seg på, så lageret med sjokolade holder utover sommeren Siter
Audun Braastad Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Skal vi si melkesjokolade? Av standard størrelse? Altså 3x8 ruter' date=' er det ikke?[/quote']Det er greit, er det 100g? Siter
Audun Braastad Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Da får jeg legge kjøleelementer i postkassa så ikke all sjokoladen fra dere smelter før jeg får hentet den :grin: Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 hehehe. Men Nedereland vinner uansett. Tar ikke bryet med all den mottakelsen jeg. Blir sikkert spist opp av mine brødre hvis jeg skulle vunnet. MEN er ikke med!! ^^, Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Holder meg utenfor veddemålet, men når det er sagt så holder jeg en knapp på Nederland. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.