Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Tyskland, Portugal eller Spania :)

Skrevet

Noen som kanskje er villige til å inngå et lite veddemål? :) Vi trenger ikke være store på det. Snakk om en sjokolade eller sånt.

Dersom folket vil være med, så får vi lage en organisert liste.

Jeg melder meg herved på med Spania. :)

Skrevet

Det koster deg ikke mange kronene å kjøpe frimerke til en sjokolade. Slik jeg tenkte det var at vinneren fikk tilsendt sjokoladen fra hver av personene i veddemålet, bare ved å sende adressen til de aktuelle personene. (Det er selvfølgelig en betingelse at man vil oppgi adressen sin dersom man melder seg på :P)

Så, min oppfordring, de fleste her inne har vel rå til en liten sjokolade og frakt på noen få kroner :) Meld dere på, så kan vi få litt spenning i hverdagen :)

Listen over deltakere er som følger foreløpig:

Nicklas: Spania

Kim Jørgen Brenna: Tyskland

Audun Braastad: Usikker (Hvilket land er dette? ;) )

Skrevet
Audun Braastad: Usikker (Hvilket land er dette? ;) )

Hmm.. Ikke lett å velge. Tyskland' date=' Spania, Nederland, Italia er bare noen av lagene som kan vinne. Det er jo veldig tidlig i mesterskapet, men jeg tipper på.....

[b']Nederland[/b]

Men nå må det bestemmes nøyaktig hvilken sjokolade det står om, så det ikke blir diskusjoner om det seinere ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...