Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det i gang. De første offisielle bildene fra CoD5 er lekket. Disse skal være scannet fra et xbox magasin, og settingen er satt til andre verdenskrig og stillehavet. Ut ifra bildene ser det jo interessant ut, men hvem vet hva Treyarch vil gjøre med spillet. Spillet skal bygge på motoren til CoD4 :)

Screenshots

Skrevet
Hehe.. Jeg er på prestige mode lvl 30 nå. Double Xp week på ps3 :) :)

Takk for at du oppklarte mysteriet med hvorfor jeg fikk 20 points per kill nylig! :)

Jeg trodde jeg var blitt så god at jeg fikk 20, hehe :grin:

Skrevet
Ingen grunn til å bekymre seg over nok en generisk amerikansk shooter' date=' når tidenes beste spill slippes i dag (12. juni) :) [/quote']

men Battlefield 3 er jo ikke annonsert enda en gang..

EDIT: Eller er det MGS du tenker på?

Skrevet
Hva sikter du til?

Metal Gear Solid 4 har release i dag. Jeg har allerede spilt i et par dager :) (Moro å jobbe i spillbutikk :P)

Hva gjelder "samuraisverd", så er disse faktisk ufattelig skarpe :eek: De ble ofte testet ved å kutte gjennom mennesker som allerede var dømt til døden. Så vidt jeg husker fra treningen (er en stund siden jeg trente dette her), så skulle de kunne kutt gjennom 4 mann, hvis ikke var de ubrukelige!

Skrevet

Jepp, er MGS4 jeg sikter til ;)

Fikk det i går selv og har allerede kommet meg til Act 3 (av 5), og det fortjener glatt alle toppkarakterene det får rundt om. Kojima har virkelig overgått seg selv med MGS4 alt fra det sterkt forbedrede gameplayet, til det fantastiske soundtracket, den flotte grafikken og de utrolige cutscenene som er på høyde med en hvilken som helst blockbuster er mildt sagt fantastiske. Siden det er det siste spillet i serien, og slutten på Snake sin historie, så er det selvfølgelig et stort pluss å ha spilt igjennom de tidligere spillene (eller ihvertfall ha lest se igjennom historien) for det er mye og tung historie, og mange løse tråder som skal nøstes opp så jeg vil tro det kan være lett å rote seg bort litt i historien om man ikke har fulgt serien tidligere. Men når det er sagt så er MGS4 alt vi fans har håpet på og mer ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...