Nicklas Winger Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Da var det i gang. De første offisielle bildene fra CoD5 er lekket. Disse skal være scannet fra et xbox magasin, og settingen er satt til andre verdenskrig og stillehavet. Ut ifra bildene ser det jo interessant ut, men hvem vet hva Treyarch vil gjøre med spillet. Spillet skal bygge på motoren til CoD4 Screenshots Siter
Audun Braastad Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Nei, her går det for fort i svingene! Jeg har jo ikke kommet lenger enn level 17 på COD4 enda! :grin: Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 Hehe.. Jeg er på prestige mode lvl 30 nå. Double Xp week på ps3 :) Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Kan spillet blir noe særlig bra hvis de allerede har kommet så langt i utvilingen? Synes jeg hørte at spillet kanskje skulle bli klart til høsten..? Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 De sier det skal slippes før 2009. Jeg vet ikke hvor lenge de har jobbet med det, men siden de baserer det på CoD4 så kan det jo være at det gjør saken ganske mye enklere. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Syns ikke dette frister over hodet, dessverre.. Vært mer gøy å vært på jakt etter Osama ! Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 Enig med deg der. Hadde håpet på en setting i Irak / Afghanistan på terroristjakt. Kanskje blandet inn med litt SIBO og krigføring i bystrøk. Noe ala Ghost Recon. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Er litt enig, men andre verdenskrig i stillehavet kan jo bli artig også. Håper bare single player delen er litt lengre enn i COD 4. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Kan spillet blir noe særlig bra hvis de allerede har kommet så langt i utvilingen? Synes jeg hørte at spillet kanskje skulle bli klart til høsten..? Hvis de bruker grafikkmotoren fra CoD4 så er veldig mye av jobben allerede gjort... Siter
AMO Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Hehe.. Jeg er på prestige mode lvl 30 nå. Double Xp week på ps3 :) Takk for at du oppklarte mysteriet med hvorfor jeg fikk 20 points per kill nylig! Jeg trodde jeg var blitt så god at jeg fikk 20, hehe :grin: Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 Hehe. De kjører sånne bonuser titt og ofte Som oftest i helger da. En hel uke om gangen er ganske uvanlig Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Cool Noe å glede seg til CoD 4 er jo dritmorro Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 The Japanese enemies will carry Katana swords which they will happily use against you when they get close. You can of course, torch them with a flamethrower if you’d prefer. Håper skadeeffektene er realistiske. Katana vs. flammekaster blir interessant Siter
Nicklas Winger Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Hehe. Interessant eller overkill? Overtaket kan da ikke være såpass stort? Surely, så vil japanerne få en eller annen perk? Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Tja, om en japaner kommer bak deg har du plutselig ingen armer å styre flammekasteren med i9txp3AAroI Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Ingen grunn til å bekymre seg over nok en generisk amerikansk shooter, når tidenes beste spill slippes i dag (12. juni) Siter
Audun Grun Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Ingen grunn til å bekymre seg over nok en generisk amerikansk shooter' date=' når tidenes beste spill slippes i dag (12. juni) [/quote']men Battlefield 3 er jo ikke annonsert enda en gang.. EDIT: Eller er det MGS du tenker på? Siter
Nicklas Winger Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Skrevet 12. juni 2008 Hva sikter du til? Metal Gear Solid 4 har release i dag. Jeg har allerede spilt i et par dager (Moro å jobbe i spillbutikk ) Hva gjelder "samuraisverd", så er disse faktisk ufattelig skarpe :eek: De ble ofte testet ved å kutte gjennom mennesker som allerede var dømt til døden. Så vidt jeg husker fra treningen (er en stund siden jeg trente dette her), så skulle de kunne kutt gjennom 4 mann, hvis ikke var de ubrukelige! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jepp, er MGS4 jeg sikter til Fikk det i går selv og har allerede kommet meg til Act 3 (av 5), og det fortjener glatt alle toppkarakterene det får rundt om. Kojima har virkelig overgått seg selv med MGS4 alt fra det sterkt forbedrede gameplayet, til det fantastiske soundtracket, den flotte grafikken og de utrolige cutscenene som er på høyde med en hvilken som helst blockbuster er mildt sagt fantastiske. Siden det er det siste spillet i serien, og slutten på Snake sin historie, så er det selvfølgelig et stort pluss å ha spilt igjennom de tidligere spillene (eller ihvertfall ha lest se igjennom historien) for det er mye og tung historie, og mange løse tråder som skal nøstes opp så jeg vil tro det kan være lett å rote seg bort litt i historien om man ikke har fulgt serien tidligere. Men når det er sagt så er MGS4 alt vi fans har håpet på og mer Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Forøvrig vil Gametrailers Tv vise de første klippene fra spillet i kveld. Siter
Nicklas Winger Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 Blir spennende. Jeg lurer på hvordan det blir kontra CoD4, mtp. gameplay og grafikk. Mange sier at treyarch (Produsenten av CoD3) ikke kan måle seg mot Infinitywards Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Mulig jeg er blind og døv, men jeg hadde ikke engang hørt om CoD3 da CoD4 ble lansert med utgivelsesdato etc.. Det kanskje sier noe om hvilket nivå de ligger på, eller hvor mye de har brukt på PR ? Siter
Nicklas Winger Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 Hehe. Jeg vet det gikk en del reklame i forbindelse med spillet på Tv. Men, aldri noe særlig mer enn det som jeg har vært borti. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Det var ikke noe på høyde med CoD4 nei, ikke ble det hypet like mye av fansen heller, med god grunn egentlig...det var ikke dårlig, bare ikke noe spesielt. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Hvis det er noen som ikke har sett den nye traileren enda, så ligger den her. Var vel ikke det mest interessante jeg har sett men... Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Langt i fra imponert.. og kjente heller ikke jeg fikk så særlig lyst til å krige med utgamle våpen - igjen. Siter
Nicklas Winger Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 Det kommer til å bli en skuffelse å gå tilbake til gamle våpen igjen tror jeg. CoD4 sitter så godt inn i fingrene nå, at jeg kommer nok til å holde meg til dette. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.