Leif Villadsen Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] Dette med Reklame på på Flightsim.no hører ingen steder hjemme.Dette må FJERNES flightsim forside er meget bra da må vi ikke ha REKLAME som ødelegger alt,som uren Hud og Kjempetilbud få det fjernet fort som mulig er vi intrisert i hudprodukter søker vi det på altavista eller yahoo ,få det fjernet fra flightsim.no hoper det kommer sterke reaksjoner på dette Hilsen Leif Wich
Helge Bø Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 Nei hør nå her. Det er langt fra gratis å drive en website som dette. Da må jo innehaveren ha en mulighet til få noen inntekter herfra. Så enkelt er det. Hvis noe uskyldig reklame ergrer deg så mye som det tydeligvis gjør, så får du heller la være å bruke FlightSim.no da. For uten reklame så kan vi jo risikere at hele websiten forsvinner uansett... Og så var det dette med å poste innlegg i riktig kategori [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]
Arild Oldervoll Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 Vil si meg helt enig med Helge. Det er ganske dyrt å drive en website. Selv har jeg i det siste begynt å klikke på annonsene. For når det er mange som trykker på de, så kan det vere det blir mindre annonser på siden om en stund.
Gjest Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 Kan dere ikke fortsette diskusjonen om reklamke der hvor alle andre diskuterer det? http://www.flightsim.no/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=20&t=000040
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Leif Wich: [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] hoper det kommer sterke reaksjoner på dette Og det gjør det! Dersom reklame er det som må til for å opprettholde det flotte tilbudet vi har her, så får vi tåle det. Det koster tross alt både kroner og tid å ha et slikt fantastisk klubblokale, og dersom noen ikke tåler at det henger en og annen reklameplakat på veggene, så får de heller være hjemme... er nå min mening. Jeg har ingen problemer med å finne både forum og nedlastingsiden selv om det er litt reklame. Og må vi av og til klikke på et reklamebanner for at annonsør skal fortsette å "sponse" siten, so what? Da synes jeg vi skal ta oss den tiden. For hva er alternativet? Jo, et uoversiktlig norsk flightsim-miljø med små private hjemmesider som kommer og går (helst går). Hvor skal vi da søke hjelp, støtte og trøst når frameraten er på sitt laveste [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] ?
Dag Johansen Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 Jeg tror vi fortsetter der vi startet.
Anbefalte innlegg