Skrevet 9. juni 2008 16 år Her kommer en rask fotoserie fra Mallorca, tatt ganske så nylig. Var der kun litt over en ukes tid, hadde samtidig en lekker og svær: Volvo XC70 AWD med D5-motoren (største dieselmotor) på 2,4 liter (185hester) levert fra Avis. Bilen hadde kun gått ca: 3500 kilometer, når vi hentet den - nice.. Områdebildene er med utgangspunkt fra "basen" i Alcudia, og ellers fra bl.a. Formentor, Cale Mesquida (en av de flotteste strendene på øya), og Valldemossa (hvor bl.a. Micheal Douglas og Catherine Zeta-Jones har hus), i tillegg til litt her og der.. Så over til leiebilen:
Skrevet 9. juni 2008 16 år Fine bilder. rimelig bra komfort i den volvoen,men jeg synes den gamle er finere
Skrevet 9. juni 2008 16 år Forfatter Synes også V70 Classic av den forrige utgaven er fin-fin, men husk at Volvoen ovenfor er altså XC70 og ikke V70. Personlig synes jeg nok at V70 (av den nye utgaven) er mere lekker enn XC70, men sistnevnte modell er naturlig nok litt "stylet" fra Volvo pga. AWD (permanent 4-hjulstrekk), bilen er derfor også noe høyere.
Skrevet 9. juni 2008 16 år Synes også V70 Classic av den forrige utgaven er fin-fin' date='men husk at Volvoen ovenfor er altså XC70 og ikke V70. Personlig synes jeg nok at V70 (av den nye utgaven) er mere lekker enn XC70, men sistnevnte modell er naturlig nok litt "stylet" fra Volvo pga. AWD (permanent 4-hjulstrekk), bilen er derfor også noe høyere. [/quote'] Jepp.XC70 jeg mente ja.Faren til en kompis har samme bil.07 xc70 180 hk diesel.mener jeg det var.digg bil
Skrevet 9. juni 2008 16 år Forfatter Jeg betalte i underkant av Kr: 500.- pr. dag for denne bilkategorien, dette tilsvarte bilgruppe: "I" hos AVIS - som da er premium-gruppen med automatgir. Dog kunne jeg "risikert" å få både Opel Vectra, eller Renault Laguna som faktisk er i samme klasse. Det varierer veldig hva slags type biler man kan få, og hvordan de ulike firmaene priser de forskjellige bilene. Jeg leier alltid med automat, og som regel bruker jeg firmaet www.cicar.com når jeg leier på Kanariøyene - og bruker www.autoeurope.com ved leie på fastlandet (Spania) samt Balearene (som Mallorca ovenfor). Har sett slike XC70'er som leiebil før, og da har de kostet opp mot det tredobbelte av hva jeg betalte her. Denne bestillte jeg via AutoEurope som sagt, hadde jeg gjort bookingen direkte via AVIS - hadde prisen vært på ca. Kr: 720.- pr. dag.
Skrevet 10. juni 2008 16 år Lekkert! Tøft å se volvo i sydlige strøk, misunner deg den turen. Dog mener jeg at volvoer kun skal ha navn med tall i.. 940 og 240-sjåfør
Skrevet 17. juni 2008 16 år Fine bilder Lars Volvo er meget gode biler for å si det mildt, jeg syns setene er så gode i de nyeste volvoene at jeg vil nesten ikke gå ut av bilen :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.