Tore Urvik Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Heisann! Da var et vellykket Gardermoen Overload unnagjort. Vi ser stadig at vi trenger flere ATC'er, og det begynner vi med allerede idag når vi nå er tilbake til strilefsene og havreskjortene Daniel Klepp skal ha sin VATSIM Tower-checkout ikveld kl. 21:00 lokal tid. Denne foregår på Værnes (ENVA). Vi ønsker all trafikk hjertelig velkommen! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Skal se om jeg ikke får hevet meg rundt i en eller annen flymaskin... B73NG, B763, A333, A343, DH8A, DH8C, MD82... Tja, har i alle fall nok å velge i. :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Fikk da tatt meg en tur med en fullastet UPS757. Kjerra tar 39,7 tonn cargo nå,etter en oppdatering på loadfila til FSP,så vi landa med ett klask på -390 feet pr min på 09 ENVA :grin: Siter
Tore Urvik Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Daniel Klepp har bestått utsjekken! Takk til trofaste piloter som stiller opp Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Regnet med at Daniel ville klare det, men gratulerer likevel Siter
Daniel Klepp Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Takk for det Og takk til alle som bidrog med trafikk! Fikk også satt opp virtual tower. Tok en kjapt print screen og lagra i paint for sende til tore. Derav ganske dårlig kvalitet på bildet: (I tillegg var ikke active sky på, så været ble litt misvisende) Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Gratulerer.Så kult at du kan se real tower view Siter
Daniel Klepp Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Åssen fikk du det til da? Ved hjelp av VRC og Flightsim Hvordan man setter det opp står her Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.