Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 joho!Jeg skjønte det måtte bli noe sånnt ja,tror det var 5-6 som kom fra ESSA bare. kult bilde Bra jobba av ATC i denne mølja. :grin: Ser meg selv også,som UPS 1162,rett før jeg etablerer ils rwy01R, 3000 fot Siter
Håkon Larssen Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 ÅÅÅ, heldigriser, dumt at jeg ikke er registrert på vatsim og at Jeg bare kan spille FSX!! Siter
Thomas Hjelset Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Var et veldig flott event, selv om jeg på 3 forsøk kun snakket med GND og TWR. Fikk en haug med dataproblemer som gjorde at jeg fikk fullstendig frys av dataen før jeg fikk tatt av. Utrolig kjipt når et så herlig arrangement er på plass Men synes det var kjekt det lille jeg var med på Bra initiativ og flott utførelse av eventet! Siter
Andreas Nysveen Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Det var kjekt å for en gangs skyld ha litt trykk når man sitter tårnet på ENGM. Selv om jeg slet med en kar som drev å farta rundt på flyplassen LENGE, uten å svare meg på mine mange henveldelser. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.