Skrevet 8. juni 2008 16 år hei, noen som har noen gode trenings tips ? altså kroppstrening, prøver og kvitte meg med det lille som henger igjenn fra julen. :grin:
Skrevet 8. juni 2008 16 år Hvis du er veldig flyinteressert og kunne tenkt deg litt treninge som i tillegg er flyrelatert kan jeg på det varmeste anbefale deg å oppsøke en seilflyklubb og spørre om du kan få lov til å være med å skyve fly etter at de har landa:D Det er bra trening! Bare så synd at man som regel ender opp foran grillen senere på dagen og spiser masse pølser. Da vil du også se ut som meg etter kort tid: Men det var kanskje ikke akkurat det du var ute etter :grin: :grin:??
Skrevet 8. juni 2008 16 år Det første du trenger, er et mål om hvor mye du skal slanke deg, deretter trenger du motivasjonen og selvdisiplinen til å gjennomføre. Husk at sunn kost er et absolutt must. Det vil si, ikke spis godteri, ikke drikk brus (nei "lettbrus" funker heller ikke), pass på fettmengden og sukkermengden du har i deg. Løping er en veldig fin måte å kvitte seg med vekt, så du kan jo starte med å løpe f.eks 3km hver dag. Du må løpe i et tempo som er slik at du ikke klarer å prate samtidig. Vil du ha litt muskler samtidig så kan du jo ta tre sett med ti pushups og tre sett med ti situps f.eks. Det kommer jo an på hvor godt trent du er fra før. Og husk, ikke juks til deg "fridager" eller unn deg noe godt fordi du har vært flink en liten periode. Lykke til!
Skrevet 8. juni 2008 16 år Løping er ikke dumt, nei Og så er det lurt å få seg månedskort på et treningssenter, f.eks. sats, condis osv...
Skrevet 8. juni 2008 16 år En ting som er bedre en løping med tanke på kaloriforbr. er lange og halvraske gåturer. Stå opp tidlig om morgenen, spis litt mat(ikke mye, kun for å få forbrenningen i kroppen igang, hell i deg en kopp sterk kaffe og ta med vannflaska). Gå i ca 30-60 min(alt over 20min er bra). Gjør du dette pluss basic styrke trening som f.eks situps pushups osv kommer du til å bli meget overrasket over kjappe resultater. Husk for all del å spise sunt. Ellers er det viktig å "høre på kroppen". Ikke overdriv, når du føler du er sliten og lei, ta en pause, hvis ikke er det fort gjort å miste motet. Lykke til
Skrevet 8. juni 2008 16 år Gå til skolen kanskje? Med mindre du bor flere mil unna Selv går jeg 5km til skolen hver dag
Skrevet 8. juni 2008 16 år nja, sykler i rundt en time vær dag, og tar push upps osv når jeg skrur på PCen. :grin: skolen er på den andre siden av gaten så går 5 meter i stedet for 5 kilometer, og spiser sunm mat hele tiden, parkert goderi osv. :grin: og det er 16 års aldersgrense på trenings senterne her omkrin så det er ikke aktuel. men tror kansje jeg skal begynne og Padle.
Skrevet 10. juni 2008 16 år Padling og sykling er fine aktiviteter, men dersom du vil miste mest mulig vekt så er ikke muskelbyggende aktiviteter det beste. Som sagt, det er løping som er tingen.
Skrevet 10. juni 2008 16 år Jepp! Trengs sterk disiplin for og få ned six-packen men du halvsover med snacksen framfor en litt havlkjedelig VW-kvallik kamp mellom Sør-Afrika og Burma :grin:
Skrevet 10. juni 2008 16 år Ølmage er da tøft det nja, skal jo ha plass bak stikka når jeg blir stor da :grin:
Skrevet 10. juni 2008 16 år Trening er ikke det viktigste for å miste vekt, det er diett. Spis mindre kalorier, kutt ut mat som har veldig mye karbohydrater (som hvitt brød, sukkerholdige matvarer osv.). Det sies også at man øker forbrenningen ved å spise mange måltider, men litt mindre innhold i hvert måltid, fremfor få måltider med mye mat, selv om den totale mengden mat på en dag er den samme. Det hjelper selvfølgelig å trene også. Jeg ville kombinert styrketrening med løping. Selv om man ikke går veldig mye ned i vekt når man bygger muskler fordi muskler er tyngre enn fett, ser man jo bedre ut og føler seg mer vel. Man trenger også litt biceps den dagen hydraulikken ryker på 737en du flyr.
Skrevet 10. juni 2008 16 år Har et inntrykk av at dette er noe som sies hele året :grin: Etter jul skal man slanke seg til påske. Deretter skal man fjerne det man ikke klarte mellom påske og sommeren. Etter sommeren skal man slanke seg mot høstferien, og deretter fjerne det man ikke klarte før julen setter inn igjen
Skrevet 10. juni 2008 16 år Fotball? det værste jeg hvet ? nei, noe så ensformig kunne jeg aldri drevet med.
Skrevet 11. juni 2008 16 år Man kan ikke spille fotball hele livet Fotball er for folk i alle aldre. (Dog blir det som regel mer festing enn spilling når man nærmer seg Old-boys) :grin:
Skrevet 11. juni 2008 16 år Bedriftsfotball er absolutt ingen spøk :grin: Første treninga endte med to sykemeldte personer :whistle:
Skrevet 11. juni 2008 16 år Fotball er for folk i alle aldre. (Dog blir det som regel mer festing enn spilling når man nærmer seg Old-boys) :grin: Nei, det er absolutt ikke for folk i alle aldre (Med mindre du har en over gjennomsnitt god helse når du begynner og nærme deg 80) Når det skal være sagt, så kan old-boys være moro. Har selv spilt litt for disse (selv om jeg bare er 22 selv), og det kan være vel så grisete spill der som noen annen plass :whistle:
Skrevet 12. juni 2008 16 år Løping er en veldig fin måte å kvitte seg med vekt' date=' så du kan jo starte med å løpe f.eks 3km hver dag. Du må løpe i et tempo som er slik at du ikke klarer å prate samtidig. [/quote'] Tja, hvis du er er utrent, ville jeg anbefale at du startet med å løpe i et slikt tempo slik at du klarer å prate samtidig. Hvis ikke har du lett for å bli raskt sliten og stiv, noe som gjør treningen til en vond opplevelse.. Jeg for min del veksler på sykling og løping, viktig og variere, da holder man letter inspirasjonen opp:-) Lykke til
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.