Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

????? sitat: "Vanligvis er det en helt normal landing å lande med en motor i stedet for to, sier informasjonssjef Kenneth Vikse i SAS til Nettavisen."

At det er normalt å lande med en motor har jeg aldri hørt om?!

Skrevet

Han sa det sikkert bare for å skjule at det egentlig er DRIT farlig og fly haha

Skrevet

Ja, riktig det, men det høres ut som han sier at de skrur av motoren og lander med en?, hvis ikke jeg har tolket dette feil da :D

Skrevet
????? sitat: "Vanligvis er det en helt normal landing å lande med en motor i stedet for to' date=' sier informasjonssjef Kenneth Vikse i SAS til Nettavisen."

At det er normalt å lande med en motor har jeg aldri hørt om?! [/quote']

Hvis man bytter ut ordet normalt med uproblematisk, så er vi kanskje nærmere sannheten?

Skrevet

Ooops.. jeg hadde billett til dette flyet, men rakk avgangen kl 18:10 som var litt forsinket. Noen som vet hva som skjedde med passasjerene? Måtte de overnatte?

Kom fra nord-europas (?) høyest beliggende flyplass Fagernes med en Fairchild Metro :) . Skikkelig småflyopplevelse.

Skrevet

Nei... (u)heldigvis.. :) . Som jeg skrev rakk jeg avgangen som skulle gå 18:10 siden denne var noe forsinket. Tror ikke vi var i lufta før kl 18:55. Men hadde billett til 21:15-flyet nordover ja.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …