Skrevet 5. juni 2008 16 år hei, jeg har masse sanger på itunes, men nå har jeg fått minnekort til mobilden. Så jeg lurte på om det går av og kovertere itunes filene til Windows mediaplayer, slik at jeg får dem inn på mobilen.
Skrevet 5. juni 2008 16 år Søk på "Any Video Konverter" på google Den er veldig fin, og kan konvertere til mange filformater.
Skrevet 5. juni 2008 16 år http://www.google.no/search?hl=no&q=itunes+to+mp3&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=
Skrevet 5. juni 2008 16 år iTunes og Windows Media Player er uvesentlig i denne sammenhengen. Det som betyr noe, er hvilket format sangene dine (som ligger organisert i iTunes for øyeblikket, om jeg forstår deg rett) er i (MP3, WMA, MP4, etc.), og hvilke formater mobiltelefonen din støtter. Når du har funnet ut av det, vet du om du kan legge sangene direkte over på minnekortet, eller om du må konvertere dem (tips i ludo her er å søke på google etter " to converter").
Skrevet 6. juni 2008 16 år Itunes bruker en spesiel filtype slik at man kan få mange sanger inn på Ipod. men jeg konverterte med iTunes, til MP3 og la dem til i Mediaplayeren.
Skrevet 6. juni 2008 16 år iTunes bruker ikke noe spesielt format på sangene, så lenge du ikke ber om AAC-konvertering når du ripper CD-er. Jeg har alle mine sanger i MP3-format i iTunes og det er ikke noe problem.
Skrevet 6. juni 2008 16 år Det du kjøper på iTMS er også AAC, og disse er som regel krypterte, slik at du ikke får konvertert. Det finnes programvare som fjerner krypteringen, men dette er vel litt på kanten av loven, så du får google litt selv - jeg bare vet at det finnes.. Ellers har du noen låter som er "pluss" - disse er stort sett i høyere kvalitet, i tillegg til at de ikke er kryptert.
Skrevet 6. juni 2008 16 år Da går du inn i innstillingene, under Advanced har du en sak for Import... Der kan du velge format og bitrate.
Skrevet 6. juni 2008 16 år Mobilen min spiller AAC uten problem, så det er ikke alltid man trenger å konvertere heller. Et program som heter iTunes agent lar deg også synkronisere mellom iTunes og andre mobile enheter enn iPod/iPhone.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.