Skrevet 4. juni 2008 16 år 29942.. Jaja.. Jeg er jo tross alt bare 17 år, og har ikke vært rundt og reist så mye i Norge enda :grin: Og i tillegg er det laangt på natt!
Skrevet 5. juni 2008 16 år Får ikke siden til å fungere jeg. Har prøvd både i Opera og IE. Kommer ikke inn på noe av nettstedet til Dagbladet :crazy: EDIT: fikk det til å fungere nå. Sitter nå hjemme, fungerte da. Men ikke på skolen hvor jeg satt da det ikke fungerte. Fikk 19601 :blush:
Skrevet 5. juni 2008 16 år 34886 på første forsøk er bare 17 jeg også, ikke reist så mye men, skal inrømme at det ble litt tipping på noen steder;)
Skrevet 5. juni 2008 16 år Hei Andreas! Lenge siden sist! Og en himla god score. Joa, begynner å bli en stund siden. Må prøve en runde på jobb imorgen. Rimelig håpløst på bærbar uten skikkelig mus.......
Skrevet 6. juni 2008 16 år 33704, men testen kan brenne i H. Jeg fikk opp "Bø", og alle veit jo at det er Bø i Vesterålen som er den orntlige Bø, men testen ga meg 0 poeng, og ville fram til en tullplass i Telemark.. Forbanna søringer.
Skrevet 6. juni 2008 16 år 33704' date=' men testen kan brenne i H. Jeg fikk opp "Bø", og alle veit jo at det er Bø i Vesterålen som er den orntlige Bø, men testen ga meg 0 poeng, og ville fram til en tullplass i Telemark.. Forbanna søringer. [/quote'] Har mye stygt å si om nord
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.