Glenn Tore S Bjørkhaug Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Halloen! Etter å fått instalert FS9 på søndag, har jeg jobbet litt med addons og klargjort det for flygning. Min første tur i FS9 ble i dag, men nok om det. Turen tok ca 2 og en halv time. Været var greit og koste meg gjennom turen, her er min første fs9 bildeserie. Jeg begynte å gå igjennom checklisten. Etter pushback, så det skummelt med mye tåke. Der var det ein 747 også, British Airways sin :-) Har alltid hatt sansen for 747:-) Nei, det er ikke nok tåke til å stoppe fly. Der har vi jo enda et fly, da blir vell oss neste da. Clear for takeoff. Up in the sky And up we go, ser jo så vitt rullebanen der nede. Det ble litt finere vær når du kom lengre opp This is your captain speaking, its now safe to move around the cabin. Det var mye finere vær her ja Begynne å blir kveld. Har ikke ord for dette! Et bilde sier mer enn 1000 ord? Vakkert! Fekk vi besøk også, hyggeligt:) Aen pilot måtte en tur på toalettet:) Strekker meg litt fram:) Rett før landing, godt å være framme. Reverse Thrust. Am gonna miss you buddy! Siter
Tore Stabell Kuloe Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 hva er det for slags statisk RL-cockpitbilde jeg ser på noen av bildene, det er jo et foto. Jeg trodde først det var en veldig bra VC? Siter
Glenn Tore S Bjørkhaug Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Skrevet 4. juni 2008 Det er real, det er vanlig cocokpit view, det er det slik :-) Siter
Tommy Bernes Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Najs hvilken modell er det vi snakker om? Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Greie motiver på bildene. Er dette CPT SIM versjonen med FMC? Panelet er jeg IKKE imponert av.Det er jo helt feil. Flyr du i såfall med FMC,kunne jeg ramse opp masse feil her,men det skal jeg ikke. Ser bra ut utvendig modellen.Og det fotoreal panelet.Men VC er jo helt feil. Siter
Glenn Tore S Bjørkhaug Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Skrevet 4. juni 2008 Nei, jeg flyr ikke med FMC, har ikke lært meg det enda. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.