Jack J Jackson Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Hei Svenskern igjen. Har nå en god venn i Berja (Spania) som er gammel jagerflyer og som kan hjelpe meg med en del ting. Tenkte vi kunde bruke Multiplayerfunksjonen. Valgte multiplayer, skaffet meg en konto på GameSpy, sjekket at jag kunde logge inn. Etter hvert ble vi "friends" Han startet en session og inviterte meg og jeg svarte JA og maskinen begynte søke etter "host" MEN får kun til svar at den ikke finner noen session. Har markert sessionen i listen over Multiplayer sessions, klikker på join men inget skjer. Hva gjør jeg for feil? Jack J Jackson Siter
Jack J Jackson Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Skrevet 3. juni 2008 Hei I dag virket all og jeg har ikke endret på noe!!! Har skjønt etter å ha lest på nettet at Multiplayerfunksjonen i FSX er totalt verdiløs!"!!! Skjønner det godt etter å ha blitt "kastet ut" fra serveren 10 ganger i løpet av ett kvarter og fådt meldingen om ogyldig passord TROSS at passordet er korrekt. Forslak på annen multiplayerserver? Jack J Jackson Siter
Andreas Lygre Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Foreslår at du blir med i IVAO eller VATSIM . Det er to utrolig gode nettverk! Siter
Jack J Jackson Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Hei Takk for svar, men.............. er ikke disse stenden for de SUPERPROFFE???? Jeg er KUN en nybegynner og ville vel blitt latterliggjort hvis jeg melder meg inn på slike sted, eller.....? Jack J Jackson Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jack, da er vi to. Jeg er også redd for å bli latterliggjort hvis jeg spiller der inne siden jeg ikke er blant de aller beste. Jeg har tidligere hatt fs 2002 men har nå skaffet meg fs 2004 og har fryktelig lyst til å spille online. Hvordan skaffer man seg bruker online? Er det vanskelig? EDIT: Må man kontakte ATC hver gang eller kan man drite i det? Siter
Petter Tandberg Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hvis det er VATSIM dere tenker på, er det absolutt ingen ting å frykte... ATC'ene der er veldig behjelpelige. Jeg er selv ganske "newbee" på VATSIM, men man lærer fort der inne. Noen ting er det jo viktig å kunne da som f.eks. å kjenne flyet du flyr godt osv.., men les på VATSIM sidene, der finner dere nesten alt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.