Skrevet 1. juni 2008 16 år Noen som er interssert i amerikanske biler her? Amcar-klubben arrangerte treff, så jeg måtte jo ned å ta noen bilder
Skrevet 1. juni 2008 16 år Tøffe bilder Audun;) personlig likte jeg det 3 bilde veldig godt! Mvh Lars
Skrevet 1. juni 2008 16 år En i klassen min er sâ glad i gamle biler (spesielt Mustang!) at han ville fâtt târer i öynene aav dette her! Likte Mustang bildene spesielt godt!
Skrevet 2. juni 2008 16 år Forfatter flott' date=' tør jeg spørre hvor dette tok sted ? [/quote']i Ås
Skrevet 2. juni 2008 16 år Flotte billeder ja, men bilerne er jeg ikke udpræget vilde med...de fleste amerikanske biler er store og grimme IMO, men her står jeg vist meget alene ... Et træf for italienske biler, then we're talkin'!
Skrevet 2. juni 2008 16 år flott' date=' tør jeg spørre hvor dette tok sted ? [/quote']i Ås ahh, forklarer hvorfor det hvar så mange Amerikanere i Drøbakk.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.