Jan Arild Gjemble Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Lar denne tale for seg selv: http://animoto.com/play/bRh9VI59lthdJM4zwWLs1w Siter
Kjetil Mathisen Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Flott video! Meget bra jobba.. Hva heter sangen i videoen? Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Skrevet 1. juni 2008 Låta er av Nigel Kennedy og heter While My Guitar Gently Weeps Siter
Stig Are Pettersen Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Den beste FSbildefilmen jeg noensinne har sett. Perfekt musikkvalg! Tørr jeg spørre hva du brukte til redigering? Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Skrevet 1. juni 2008 Heisan Stig Are Takk for kommentaren. Forsøker å gjøre litt ekstra ut av det hele. Bildene er jo tatt med FSX sitt eget "kamera" og bildene er senere lastet opp til tjenesten www.animoto.com sammen med en låt. animoto.com redigerer og rendrer da videoen for deg, basert på låta, slik at det skal bli en "synkronisert" eller helhetlig presentasjon. Animoto analyserer musikkvalget ditt og forsøker å skape en presentasjon basert på denne. Tjenesten er automatisert, og denne presentasjonen tok det 3 timer å rendere. Du får tilsendt mail når alt er ferdig og du kan se resultatet. Siter
Sindre Holberg Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Nydelig film asså! Beste jeg har sett på lenge! (smart tjeneste forresten!) Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Skrevet 2. juni 2008 Takk for flotte kommentarer folkens! Slikt varmer et hjerte Da noen har problem med å få Animoto.com til å funke la jeg den ut på YouTube også. 6H64ZvkWRJw Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 aledeles nydelig, glistet blir bare større jo mere jeg ser fra deg. :grin: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 aledeles nydelig' date=' glistet blir bare større jo mere jeg ser fra deg. :grin: En fryd for øyet :grin: Kunne ikke blitt mer enig! Den beste FS bildefilmen så langt! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.