Sindre Holberg Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Noen som blir med på en liten multiplayer imorgen?(kl 18.00) Over fs.no servern med skype? De som blir med legger jeg flytype, skype og rute(feks: enkb-enal, enbr-enva) Håper på at dere blir med da! Siter
Sindre Holberg Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 ENKB-ENVA(-ENKB) EMB 190 Skype: sindre_94 Jeg setter opp slott tider imorgen! Deadline for melde inn for å få slott er 17.00 Etternølere kommer sist i rekken. Siter
Johan Luiggi Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Im in! ENKB-ENVA Lear45 Skype joyuluiggi (aksepterer ikke invitasjoner for jeg vet hvem det er.) Kan ogsâ sitte ATC hvis önskelig. Siter
Sindre Holberg Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Skrevet 1. juni 2008 Da ingen flere har meldt sin interesse, så avlyser vi denne greia. Nordmøre flysimklubb(www.freewebs.com/nflsk) holder på med planlegging av et stort flyinn! Følg med på hjemmesidene for mer info! Siter
Johan Luiggi Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Det er tilfeldigvis ikk mulig â fâ til flyinnet för den 18 Juni? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.