A L Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 JEg har photo shop og kan å bruke det, ikke ekspert, men kan jo det grunnlegende.. ;D Men jeg har sett at noen har lagt på gress osv...er dette noe man kan laste ned eller bare finne noe gress og legge på haha?? Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 På de fleste bildene jeg har sett her inne har gresset vært klippet og limt inn fra andre bilder. Det er nok den enkleste måten å gjøre det på, og som oftest den måten som gir best resultat, men du kan jo også prøve deg frem med forskjellige gress-brushes og prøve å tegne det på. Det krever en god del mer jobb, men ser (i mine øyne) mye bedre ut om du får det til enn et klippet og limt bilde. Siter
Nicklas Winger Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Jeg klarer ikke å dy meg.. Hvorfor skriver du hele tiden "haha" over alt? Siter
Håkon Aarøen Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Husker tiden da alle la "Lens flare" på bildene sine, og alle syntes det så jævlig kult ut Siter
A L Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Skrevet 4. juni 2008 Nei hvorfor jeg sier " haha" hele tiden er jeg jammen ikke sikker på...en uvane? xDD Men takker for svar! skal prøve å redigere litt da.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.