Skrevet 31. mai 2008 16 år Jeg vil med dette gjerne få luftet litt ros til Logitech grunnet kundebehandling jeg ikke har sett maken til. Jeg har nemlig et diNovo tastaur/mus, som jeg forresten synes er et utmerket produkt. For en stund siden sluttet høyre musetast å fungere. Jeg kontaktet Logitech, og sa at jeg verken har kvittering eller husker hvor jeg har kjøpt det, og at jeg derfor er villig til å betale for reparasjonen, bare jeg får opplyst hvor jeg kan få det reparert. De svarte innen en time og opplyste at produktet har 5 års garanti, og dersom jeg tok et bilde av det sammen med et referansenummer jeg fikk, skulle de sende meg et komplett diNovo-sett (inkludert nytt tastatur og media pad). Jeg svarte at jeg har selv skrudd opp musen, i tro om at det var støv i det, og kanskje det gjorde at garantien ikke var gyldig. Jeg fikk et nytt svar innen en time, der de sa at siden feilen hadde oppstått før jeg skrudde den opp, skulle de sende meg et nytt. Jeg sendte dermed bildet de hadde bedt om, og 3 dager senere (igår) kommer det altså et nytt tastatur/mus/media pad på døra, selv om jeg ikke kan finne kvittering, og på tross av at jeg selv har prøvd å reparere musa... Det er god service, det...
Skrevet 1. juni 2008 16 år Mâ vaere en av grunnene til at jeg eier minst tre Logitech ting! Skjedde med meg ogsâ nâr headsettet mitt plutselig feilet!
Skrevet 9. juni 2008 16 år Ja dette var mildt sagt imponerende, herlig å lese noen slike "solskinnshistorier" også - når det finnes plenty av det motsatte..
Skrevet 10. juni 2008 16 år Jøss ikke dårlig :grin: Eier selv en liten haug med Logitech produkter og er vel fornøyd med hver eneste av dem
Skrevet 16. oktober 2008 16 år Jeg ble nettop oppringt av logitech pga av jeg hadde en ødelagt musetast. Jeg fikk beskjed av logitech om at jeg skulle sende to bilder av tastatursettet,et hvor det er uskadet og et hvor jeg har ødelagt det. Jeg gjorde dette, og fikk 4 dager senere et EX-100 tastatur på døren, det var jeg misfornøyd med siden jeg hadde et tastatur til 1000 og fikk tilbake et tastatur som er verdt 250kr, jeg sa at eg er misfornøyd og ble oppringt igjen, da fikk jeg vite at jeg har fått et Gold Card, som gir meg 75% rabatt på mitt neste kjøp på logitech`s nettbutikk. Det betyr at jeg får 75% rabatt på hva som helst uansett verdi, samt at jeg har EX-100 tastaturet også. Dette er hva jeg kaller bra kundebehandling!
Skrevet 16. oktober 2008 16 år Logitech er bra.. Derfor de har så gode garantier.. de vil at folk skal kjøpe produkter, samtidig som de ikke vil at det skal bli "kriminelt dyrt" å være uheldig! Har selv to stikker på hylla fra logi'.. og en X52 fra Saitek.. på Saitek'n så er den der justerings "bolten" ødelagt.. dette skjedde innen en tidsramme av 6 måneder etter jeg kjøpte det. Nå fungerer ikke den nedre "shoot" knappen skikkelig.. den brukte jeg til spoilers.. Med Logitechene var det ikke NOE galt.. har i tilleg 4-5 mus fra dem og ett par tastatur.. det de gutta lager er ikke bra, det er SUPERT!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.