Skrevet 31. mai 2008 16 år NB: Mange bilder.. Legger ut noen bilder fra Bardufoss. Sikkert en del her inne på flightsim.no som har vært i Bardufoss en eller annen gang Selv om det var dagslys og stor sol så tror jeg ikke bildene ble såå ille.. Turen starter med en padde/frosk Uffda.. Motlys... Her har det vært kamp om livet: Håper det vr verdt titten Bjørn
Skrevet 31. mai 2008 16 år Forfatter Takker for kommentarer Bildene er tatt ved Bardufoss videregående skole, sør for flyplassen
Skrevet 31. mai 2008 16 år Ja, her kan det se ut som om jeg har jogget noen gym timer ved bvgs Flotte bilder dette Supert vær her oppe idag
Skrevet 31. mai 2008 16 år Ja' date=' her kan det se ut som om jeg har jogget noen gym timer ved bvgs [/quote']Og jeg har jogget forbi den skolen selv en del ganger, ikledd forsvaret sin "snasne" treningsdress Dog, det begynner å bli noen år siden nå
Skrevet 31. mai 2008 16 år Jøss! Skal si det er forskjell på hvor langt det er kommet, i vårt ganske land.. For tre uker siden tok jeg bilder av noen jenter, med grønnkledde åser og trær.. Må da bli ufattelig fint der oppe når det blir grønt?
Skrevet 31. mai 2008 16 år Må da bli ufattelig fint der oppe når det blir grønt? Jeg dimmet i midten av juni IIRC' date=' og i de siste ukene var det grønt slik det er på østlandet mot slutten av mai, altså at bjørka er ferdig med å blomstre ol. Det var utrolig flott i Bardufoss på den tida, godt og varmt, og sola var oppe 24/7 Under følger noen bilder tatt to uker før jeg dimmet, da jeg og en gjeng fra troppen skulle bestige Istind. Vi startet turen tundt kl 9-10 på kvelden, og var tilbake en god stund etter midnatt. Turgjengen før vi startet klatringen opp lia. Passerer tregrensa Pause før siste del av klatringa, Setermoen i bakgrunnen Rettelse, utsikt mot Setermoen. Rettelse II, dette er utsikt en mot Andselv/Bardufoss, med Blåtind bak til høyre.
Skrevet 31. mai 2008 16 år Han helt til Venstre, hvem er det? Såg så kjent ut Må ha vært en kjempetur det der
Skrevet 31. mai 2008 16 år Han helt til Venstre' date=' hvem er det? Såg så kjent ut [/quote']Til venstre på det første bildet? Han heter Gard Kampen iirc.
Skrevet 31. mai 2008 16 år Fy fader, her vil man hjem til gamle nord når man ser disse bildene! Siden jeg gikk på Bardufoss videregående samtidig som Eirik, så kan jeg også loggøfre noen timer langs den elven der ja, dog var det ikke like idyllisk på den tiden! Veldig fine bilder, Bjørn! Ta gjerne flere!
Skrevet 1. juni 2008 16 år Forfatter Takk for at du tok deg tid til å skrive litt kritkk Jeg lærte kjempemasse av det og mulig jeg prøver meg litt på vannet med lengre lukkertider nå straks.. Er jo tross alt bare 200m meter fra der jeg bor Bildene ble tatt med Canon 18-55 IS og jeg skulle gjerne oppgradert objektivparken, men har ikke råd.. Jeg tror at bildene ble litt blasse/ødelagte av det sterke sollyset. Akkurat nå er det overskyet og perfekt lys til å ta bilder med lange lukkertider så.. I'm going out Kommer kanskje med bilder senere
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.