Petter Tandberg Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 For et nydelig fly! Dette anbefales på det sterkeste til dere med FSX Her er et bilde jeg redigerte. Siter
TOS Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Flott bilete Har akkurat installert maskina sjølve etter reinstallering av Flightsim. Så no skal Alaska erobrast på nytt hehe. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Flott bilde, men du bør være litt mer nøye med motion blur på stigetrinn og antenner Regner med det er masking du bruker, så skal ikke være umulig, bare litt pirkearbeid ;P Stå på Siter
Truls Petter Elven Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Flott bilde, men litt mye blur rundt flyet,synes jeg Siter
Petter Tandberg Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Skrevet 2. juni 2008 Takker Og takk for tips! Men Truls, jeg har brukt minimalt med blur på bakgrunnen... Tok bare 0,8 av 100. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Flott bilde Petter. Noe av det som trekker ned, er at du også har "bluret" detaljer på flyet, slik som antenner, stigtrinn osv. Altså deler som stikker ut fra selve flykroppen. Hadde dette värt like skarpt som selve flyet hadde bildet steget flere hakk i kvalitet Men nå pirker jeg fält Siter
Petter Tandberg Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Skrevet 2. juni 2008 Takk! Og kjempefint med konstruktiv kritikk også, takker Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.