Skrevet 30. mai 2008 16 år Noen som vet mer av historien til LN-KKX som nå eies av Norwegian? Ble det kjøpt nytt? (Noe jeg tviler på) Hvem har evt. eid det før og hvor har det vært?
Skrevet 30. mai 2008 16 år Tips! LN-KKX f.eks. gir treff i airliners.net og der kan du søke på cn/ln. Når du søker videre på cn/ln får du alle bilder av flyindividet som ligger i databasen. Her ser du treff på LN-KKX sitt cn og ln: Søk hos Airliners.net
Skrevet 30. mai 2008 16 år Forfatter Takk skal du ha Etter hva jeg ser, så er flyet eid av Air New Zealand og hatt reg ZK-KGN? Men igjen, bildene av KGN har jo ikke Winglets?
Skrevet 30. mai 2008 16 år Takk skal du ha Etter hva jeg ser' date=' så er flyet eid av Air New Zealand og hatt reg ZK-KGN? Men igjen, bildene av KGN har jo ikke Winglets? [/quote'] LN-KKX har ikke winglets på alle bildene heller, så hva kan da ha skjedd tror du?
Skrevet 30. mai 2008 16 år Forfatter Heheh.. Ingenting? Plutselig bare var de der. Grunnen til at jeg spør er at idag på jobb, så kom KKX for første gang til BDU, første gang jeg ser det live. Nyyyydelig fly
Skrevet 30. mai 2008 16 år Litt mer info om KKX' tidligere liv: B.737-33S 29072 3012 CFM56-3C1 13-03-98 LN-KKX Norwegian Air Shuttle DY Active OO-SLK - Sobelair ZK-NGN - Air New Zealand PA
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.