Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det eneste jeg til nå har opplevd at Get leverer er: Stabilt TV-signal (inntil i går)' date=' Ustabilt internett, men stabil levering av regninger![/quote']

Vi måtte leve i ca 2 mnd med til tider ekstrem hakking i både lyd og bilde på TV-en etter at vi gikk over til digital kabel-tv fra Get. De var her flere ganger og prøvde å fikse det før det ble bra.

Skrevet

Vi satt i over en måned uten internett fra Get fordi de "ikke hadde tekniker tid" rundt juletider.. Så forsvant nettet for noen uker siden, jeg ringte dem og de svarte.. "Ja.. Jeg kan ikke gjøre så mye, men jeg kan sette opp en tekniker tid - neste ledige er om.. Eh.. tre uker"..

Når teknikeren først kom tidligere i år, var han er i over 3 timer uten å klare å fikse det. Så mister get sentralen strømmen og alt restartes, og vipps. Internett var tilbake! Ifølge Get er det alltid kundens feil, selv om vi kunne bevise at det ikke var noe feil her i huset..

Lyse om 2-3 uker! :grin:

/Mathias

Skrevet

Kan virke som om Get i utgangspunktet hadde markedsområde i Oslo men valgte å utvide på en lettvint måte uten å kvalitetssikre nettet i de nye områdene, som f.eks. borettslaget mitt i Trondheim som står som det(et av de) siste områdene de har tilbudt nett.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...