Andreas Grindvoll Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Get suger igjen! Jeg trodde det hadde blitt bedre en periode men nei! Glad jeg må avbestille abb. i morgen på grunn av snarlig flytting. Skal forkle det ut som en avbestilling på grunn av dårlig nett. Ustabilt og crappy nett? Det er Get! Siter
Vetle Fosse Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 off...GET er jo synonymet for ordene, dårlig, rævva, og elendig...isj og usj så lei jeg er av dem! Siter
Alexander Storvig Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Jeg trodde Get var synonymet for "recieve", altså å motta. :confused: :grin: Siter
Vetle Fosse Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 haha...æ tog an...! men neida...eller joda...det mottar (money money money moooneeey...moooneeeeey), og gir ikke tilbake Siter
AMO Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Det er alltid like spennende å se disse Get-postene dine, Grindvoll! Man bare vet at nå blir det bråk, hehe! :grin: Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Hehe! Jeg skriver om postene fem ganger, Aleks! Det eneste jeg til nå har opplevd at Get leverer er: Stabilt TV-signal (inntil i går), Ustabilt internett, men stabil levering av regninger! EDIT: Dette gjelder for Trondheim! Siter
Vetle Fosse Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 det samme gjelder for Kr.sand også...huffamæ... Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Trondheim er nok ikke det eneste...=P Vi fikk nok av Get her i Oslo etter bare noen uker, og så var det tilbake til gode gamle telenor...=P Siter
Audun Braastad Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Det eneste jeg til nå har opplevd at Get leverer er: Stabilt TV-signal (inntil i går)' date=' Ustabilt internett, men stabil levering av regninger![/quote']Vi måtte leve i ca 2 mnd med til tider ekstrem hakking i både lyd og bilde på TV-en etter at vi gikk over til digital kabel-tv fra Get. De var her flere ganger og prøvde å fikse det før det ble bra. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Vi satt i over en måned uten internett fra Get fordi de "ikke hadde tekniker tid" rundt juletider.. Så forsvant nettet for noen uker siden, jeg ringte dem og de svarte.. "Ja.. Jeg kan ikke gjøre så mye, men jeg kan sette opp en tekniker tid - neste ledige er om.. Eh.. tre uker".. Når teknikeren først kom tidligere i år, var han er i over 3 timer uten å klare å fikse det. Så mister get sentralen strømmen og alt restartes, og vipps. Internett var tilbake! Ifølge Get er det alltid kundens feil, selv om vi kunne bevise at det ikke var noe feil her i huset.. Lyse om 2-3 uker! :grin: /Mathias Siter
PEtter blindheim Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Hadde bare bra erfaringer med Get i Oslo... Siter
Geir Teigo Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Også i Oslo og har gode erfaringer. Kunne gitt noe mer båndbredde for pengene, men det er iallefall dønn stabilt. TV & nett. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Skrevet 29. mai 2008 Kan virke som om Get i utgangspunktet hadde markedsområde i Oslo men valgte å utvide på en lettvint måte uten å kvalitetssikre nettet i de nye områdene, som f.eks. borettslaget mitt i Trondheim som står som det(et av de) siste områdene de har tilbudt nett. Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 De la nytt nett her ute ved meg (litt utenfor Oslo) for et års tid siden. Har hatt nett, telefoni og TV fra Get siden da og i all hovedsak bare gode erfaringer. Siter
Nicklas Winger Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Lenge leve Lyse Fiber, og stabilt hele veien. Meget sjeldent jeg opplever problem med dette. I tillegg er det billig. Betaler ikke mange hundrelappene i mnd for 10000/10000 fiber og tv inkl. Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Gud jeg savner fiber. Er så lei av å laste opp filer i 80KB/s :crazy: Siter
Nicklas Winger Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Fantastisk =) Eneste ulempen er at jeg må betale for en statisk ip dersom jeg vil sette opp ftp eller bruke p2p programmer :crazy: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.