Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 hei, er det noen som er interesert i og fly litt formasjon med tiger mothen på kjeller ? bare si i fra når det passer, kansje greit med 2-3 stk i formasjon. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Er gjerne med jeg. Hva slags Tiger Moth er det du har? Selv har jeg Just Flight sin. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg bruker en Freeware, kan lastes ned på AVsim men LN-MAX paint. har JF sin i tilleg men den stjeler frames, men ingen problem og bruke den. når passer det for din del ? Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Anbefaler Bill Lyons sin Tidligere pay, nå er den freeware på avsim. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 men, noen som vill fly litt tiger moth i dag ? da er vell skype eller TS et must. Skype:Emil-Norway Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.