Timmy Brandt Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Har planer om att börja ATPL kurs Mars 2009 och kommer då få böcker på skolan. Har därför et set med ATPL böcker (från 2005 tror jag) jag vill sälja till högstbjudande. Några av böckerna var inplastade när jag fick dom och alla böcker är i mycket fint skick. Det du får med är: Oxford Aviation ATPL Manual 1 - Airlaw Manual 2 - Aircraft General Knowledge Part 1 (Airframes & Systems) Manual 3 - Aircraft General Knowledge Part 2 (Electrics & Electronics) Manual 4 - Aircraft General Knowledge Part 3 (Powerplant) Manual 5 - Aircraft General Knowledge Part 4 (Instrumentation) Manual 6 - Flight Performance & Planning 1 (Mass & Balance, Performence) Manual 7 - Flight Performance & Planning 2 (Flight Planning & Monitoring) Manual 8 - Human Performance & Limitations Manual 9 - Meteorology Manual 10 - Navigation Part 1 (General Navigation) Manual 11 - Navigation Part 2 (Radio Navigation) Manual 12 - Operational Procedures Manual 13 - Principles Of Flight Manual 14 - Communications Manual 15 - Reference Material JAA ATPL Exam Preparation CD ROM Jeppesen Airway Manual PM mig ett bra bud. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.