Skrevet 25. mai 2008 16 år Her kan dere se sjefsinstruktør i SAS demostrere low visibillity approach, landing og take off med 737 NG. http://www.dagbladet.no/dinside/2008/05/22/535945.html Dere må trykke på videoen og bla dere inn. Fant ikke direkte link til videoen.
Skrevet 25. mai 2008 16 år Forfatter Tnx! Åssen fant du den? : ) Prøvde å søke på vanlig måte, men funka ikke. Hadde dere sett den før eller var det faktisk et NYTTIG innlegg fra min side (til en forandring)?
Skrevet 25. mai 2008 16 år Forfatter Selfølgelig Men jeg hadde ikke sett det. Koselig å se litt 737NG video uansett : ) Artig at de kan lande ved 100 meter horisontalsikt istedet for 200 etter hvert. Foresten noen som er gode å lande i low vis i FS her? Jeg har alltid pleid å deviere ved sikt under 200 meter dersom jeg flyr (seriøst) : ) Dash 8 MJC har jo HUD og det er en fornøydelse å lande den maskinen i skikkelig tett tåke. Spennende saker synes jeg!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.