Tore Sætre Skrevet 1. november 2001 Skrevet 1. november 2001 Nå som julaften og FS2002-release nærmer seg (går jo nesten for samme sak) er det på tide å skrive ønskeliste. Høyt på listen står ratt og pedaler til bilspill og slik og har siklet litt på Logitech Ratt/pedaler Wingman Formula Force GP. Det store spørsmålet er, kan disse pedalene brukes som pedaler i FS? Tenker da på en løsning med et oppsett med joystick og pedaler, men uten at rattet er i bruk. Er det noen som har noen erfaring med dette? Siter
Atle Dreier Skrevet 2. november 2001 Skrevet 2. november 2001 Jeg har MS sidewinder ratt, og Sidewinder joystick. Jeg har ikke fått det til, i alle fall. Hvis du får det til, legg inn en post, så vi andre også kan fly skikkelig! *smiler* Kan evnt. prøve å disable rudder på joysticken og se om det hjelper... Siter
Arne Øverland Skrevet 2. november 2001 Skrevet 2. november 2001 Det finnes flere plasser på internett hvor du kan bestille ratt og pedaler til FS. jeg mener det ligger linker på flightsim.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.