Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Med fare for liv og helse, så må eg jo seia at det de var utruleg festlig :grin:

Skrevet

Haha, priceless! :grin:

Jeg forstår ikke hvordan man får ut av en slik video at hun ikke kan kjøre... ;)

Hehe, det er alltid noen idioter som mener at damer er dårlige sjåfører, og at de ikke har noe på veien å gjøre. Vel, fakta og statistikk viser at det overveldende flertallet av sjåfører som er involvert i de dødeligste ulykkene er menn! Kvinner er oftest involvert i småulykker som bulking. Som regel uten personskader. Menn derimot, er oftest representert i ulykker som for eksempel stygge utforkjøringer, front mot front-kollisjoner, ulykker som er svært alvorlige og med tap av liv. Så det å si at kvinner er dårlige sjåfører er bare dumt. Verken menn eller kvinner er dårlige sjåfører, det er individet det kommer an på. ;)

Skrevet

Ikke at jeg er uenig med deg, men når sant skal sies så sitter det mannfolk bak rattet i 90% prosent av bilene jeg møter ihvertfall! Så det forklarer seg selv..

Skrevet
Ikke at jeg er uenig med deg' date=' men når sant skal sies så sitter det mannfolk bak rattet i 90% prosent av bilene jeg møter ihvertfall! Så det forklarer seg selv.. [/quote']

Det ville vel ikke blitt noen doktorgrad med en slik konklusjon ut av et så tynt grunnlag ;)

Skrevet
Ikke at jeg er uenig med deg' date=' men når sant skal sies så sitter det mannfolk bak rattet i 90% prosent av bilene jeg møter ihvertfall! Så det forklarer seg selv.. [/quote']

90% ? Hvor er det du kjører?

Ja, man ser ofte menn som ikke kan kjøre bil (sier ikke at jeg er plettfri jeg heller.), men jeg ser OFTERE kvinner som ikke kan kjøre. De gjør irriterende småfeil, titter i sminkespeilet, kjører ofte for sent i forhold til trafikken (av og til 10 km under grensa), gjør avgjørelser som om det kun er de på veien o.l.

Skrevet
Så er det vel flest "småulykker" på veiene også..

Og det er vel ikke noe spesiell tvil om at de er dårligere enn oss til å kjøre :P

Selvfølgelig er det flest småulykker på veiene' date=' det skal nemlig ikke så mye til. Så det at du konkluderer med at det ikke er noen tvil om at de er dårligere enn oss, det sier mye mer om deg enn om dem. ;)

Så har det seg også sånn at menn er seinere enn kvinner med å utvikle konsekvenstenkning og rasjonell tankegang, så dermed er det mange av oss gutter som overvurderer sine egne ferdigheter, uten å tenke på konsekvenser, og uten å tenke på andre.

90% ? Hvor er det du kjører?

Ja, man ser ofte menn som ikke kan kjøre bil (sier ikke at jeg er plettfri jeg heller.), men jeg ser OFTERE kvinner som ikke kan kjøre. De gjør irriterende småfeil, titter i sminkespeilet, kjører ofte for sent i forhold til trafikken (av og til 10 km under grensa), gjør avgjørelser som om det kun er de på veien o.l.

Joda, men for å sette det litt på spissen - hva er værst? Smelle inn i en bil front mot front i 120 km/t, og forårsake mange dødsfall fordi du overvurderer dine egne ferdigheter og ikke respekterer fartsgrensa (typisk mannegreie), eller bumpe borti en annen bil når du skal rygge...?

Det er bedre med irriterende småfeil en grove ulykker.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …