Paulo Fernandes Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Fløy en vatsim-flytur i kveld, og bestemte meg for å ta noen simple nattbilder. Bildene er nesten ikke redigerte. Flyturen gikk ok, men jeg hadde rare problemer med FMCen (noe som skjer for første gang). Aankomsten gikk bra selv om jeg ikke fikk valgt STAR i FMCen. Fløy direct "Bratta" NDB som ledet meg rett inn til ILSen på rwy 35 på Flesland. Landingen ble myk Nettopp kommet inn i Norge og skal snart svinge mot SOROX: Vakkert lys, og solen er på vei ned: Jeg liker 737-600 :cool: Et fra flightdecket: Rett før vi svinger mot SOROX: Reverste thrust på rullebanen: (Beklager PMDG reg og at det ser ut som motorene er av, det var de ikke). Vet bildene ikke er all verdens, men kommentarer settes pris på uansett. Du kan også komme med kritikk. Er ikke så god på å rapportere en flytur / ankomst. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Dette her er nydelige Paulo, Artig med litt bilder uten gress,skyer osv. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Fete bilder, du skal ikke skaffe deg ground environment da??? For bedre bakke teksturer? Siter
Paulo Fernandes Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Fete bilder' date=' du skal ikke skaffe deg ground environment da??? For bedre bakke teksturer? [/quote'] Nei, tar FPS vet du Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Pene og stemningsfulle bilder, selv om jeg ikke er så begeistra for 737 :whistle: Ser forresten ut som vinduene (eller lyset fra vinduene) ikke er helt aligned med nødutgangen, hehe. Fete bilder' date=' du skal ikke skaffe deg ground environment da??? For bedre bakke teksturer? [/quote'] Nei, tar FPS vet du Begynner PC-en din å bli noen år gammel? :grin: Siter
Steinar Grindstein Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Vist det tar FPS må det være ybetydelig lite. Jeg merker ingen forsjell på FPS med default kontra GE bakketexturer. Flotte bilder, å godt å se bilder som det ikke oser redigert av. Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Dette var knallbra! Artig og se disse bildene uten ekte gress osv ! Bra jobba. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Enig, GE tar ikke noe FPS hos meg, og jeg er storfornøyd med resultatet. Problemet hos meg er PMDG 737, som tar FPS'en fra 28 til 15:crazy: skjønner det ikke Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.