Gjest Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 HEI!! Jeg lurte på en ting. Hva er egentlig Scanair?? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [ 31-10-2001: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 Det var et flyselskap (Charter, tror jeg) og det er ei Webside med masse info om fly og flyselskaper Siter
Gjest Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 Tror det var SAS sitt charterselskap i gamle dager. Husker jeg reiste til Mallorca med dem en gang som liten, i en Airbus 300 der jeg fikk besoeke cockpiten. Siter
Gjest Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 Takk for svar! Men finnes den ennå??! [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [ 31-10-2001: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 Dag: hva er det du endrer når du endrer andre sine innlegg? Ser st du har endret begge Hummam Farooq Bhutta sine innlegg... Ikke noe stygt ment dette, bare lurer [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Siter
Dag Johansen Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 Her fjernet jeg en rekke smileys. Det bør holde med ett slikt fjes og ikke 6 på rekke og rad! Siter
Svein Olsen Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 Off-topic on: Endre andre sine innlegg, kan adm. - moderator gjøre det også? :-/ :-/ :-/ Off-topic off Siter
SH Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 quote: Opprinnelig postet av Hummam Farooq Bhutta: Takk for svar! Men finnes den ennå??! [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [ 31-10-2001: Endret av: Dag Johansen ] snakker du om i-nett sida, så er svaret ja. http://www.scanair.net/ snakker du om flyselskapet, så er svaret nei. Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 Som jeg sa så VAR Scanair et flyselskap, du finner kanskje rester av det i Premiair. Så mao nei Scanair eksisterer ikke i dag som flyselskap kun som ei hjemmeside på internett for flyintresserte. Siter
Arnfinn Trønes Skrevet 1. november 2001 Skrevet 1. november 2001 Hei, jeg sakset dette fra www.airline-history.co.uk Scanair was founded in 1961 by SAS as a charter airline for Scandinavia in competition with Transair Sweden and Sterling Airways. First aircraft were leased Douglas DC7C aircraft from SAS's own fleet and Scanair's first flight was in September of 1961 to Athens. Mer info finner du på den ovennevnte adressen. Siter
Gunnar Flak Skrevet 1. november 2001 Skrevet 1. november 2001 Virkelig ingen som ennå har nevnt at en student i Sverige har laget en glimrende webside om charterselskapet SCANAIR: http://www.flygscanair.com/ Gunnar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.